برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن اس ایکس 60 اچ اس پاورشات Canon Powershot SX60 HS Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن اس ایکس 60 اچ اس پاورشات Canon Powershot SX60 HS Digital Camera کد 10295 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon Powershot SX60 HS Digital Camera Powershot SX60 HS را می توان یکی از جدید ترین و حرفه ای ترین دستگاه های شرکت کانن دانست که از ویزگی های فوق العاده ای برخوردار است و شما می توانید تمامی لحظات خاطره انگیر خود را به ثبت برسانید و مطمئن باشید که دارای یکی از خاص ترین دوربین های بازار هستید. از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به کیفیت عمومی عکس و فیلم، کیفیت ساخت بسیار بالا، ارگونومی استاندارد، امکانات و قابلیت های فراوان، ارزش بالا در برابر قیمت بسیار مناسب، قیمت عالی، بزرگنمایی استاندارد، صفحه نمایش با کیفیت اشاره کرد . از خصوصیاتی که نمی توان از /ان به راحتی رد شد قدرت زوم فوق العاده این دوربین است. قدرت زوم دوربین‌های کامپکت در چند سال اخیر به شکل عجیبی پیشرفت کرده است. سوپرزوم Canon SX60 HS یکی از نمونه‌های بارز آن است. در ادامه میتوانید تست زوم این دوربین را در دو مورد مختلف ببینید، واقعا شگفت انگیز است که یک دوربین خانگی از چنین قدرتی برای زوم سوژه ها برخوردار می باشد.
در هر دوربینی چند عامل نقش موثری دارند که یکی از آ ها سنسور می باشد، دوربین سوپرزوم مجهز به یک سنسور تصویر CMOS16.11 مگاپیکسل و لنز سوپر تله ای است که دامنه کانونی خارق العاده و بسیار گسترده 21-1365mm معادل را پوشش می دهد. لابد وقتی عکس هایی را ثبت می کنید به اشتراک گذاشتن آن ها برای شما خیلی اهمیت پیدا می کند. کانن برای این مورد هم فکر هایی داشته است، دوربین عکاسی جدید  Canon PowerShot SX60 HS مجهز به سیستم Wi-Fi با قابلیت NFC یا اتصال میدان نزدیک را نیز دارد.علاوه بر ویژگی های گفته شده، این دوربین از خصوصیات دیگری نیز برخوردار است، تنظیم فیلمبرداری فول HD1080/60p، یک LCDD مفصل دار 3 اینچ با رزلوشن 922 کیلو نقطه و همچنین یک چشمی الکترونیکی داخلی با رزلوشن 922 کیلو نقطه معادل است. همچنین این دوربین از یک منظره یاب با پوشش 100 درصدی استفاده می کند که نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت قابل ملاحضه ای است. رزولوشن تصویر از 202 هزار نقطه به 922 هزار نقطه افزایش یافته است اگرچه به رزولوشنی بیشتر از این احتیاج است تا واقعا بتوان این منظره یاب را از یک منظره یاب اپتیکال بهتر دانست ولی با توجه به قیمیت که ارائه شد است این خصوصیات عالی هستند.

یک خاصیت جالب و محبوب که بسیاری از کاربران را جذب می کند  ویژگی Zoom Framing Assist یا دستیار کادربندی است که در زوم بالا دردوربین کانن power Shot SX60 HS به هنگام عکاسی در فواصل کانونی سوپرتله، موقعیت و وضعیت زوم  قبلی کاربر را به خاطر سپرده، برای پیدا کردن سوژه زوم می کند و هنگامی که دکمه (شاتر) رها می شود به موقعیت ذخیره شده قبلی برمی گردد. یک ویژگی اضافه دیگر در سیستم Zoom Framing Assist به کاربران اجازه می دهد یک کادربندی مطلوب نظیر کل بدن، نیم تنه با چهره را از پیش تنظیم کنند. هنگامی که این ویژگی و سیستم فعال شود،دوربین عکاسی کانن  SX60 HSبرای حفظ این کادربندی مطلوب برای زمان هایی که سوژه بسیار نزدیک به لنز و یا حتی بسیار دورتر از لنز باشد زوم خودکار دارد. یک ویژگی جدید دیگر موسوم به Zoom Memory یا حافظه زوم امکان برگشت سریع به آخرین موقعیت زوم استفاده شده را دارد و این حالت حتی وقتی که شما باتری دوربین را تعویض کنید و یا کارت حافظه را جابجا نمایید هم عمل می کند.
صفحه نمایش قابل انعطاف و چرخشی از مزایای دیگر دوبین کانن است. این دوربین از یک صفحه نمایش با قابلیت تغییر زاویه استفاده می کند که روی یک بازو می چرخد . این قابلیت برای اکثر دوربین هایی که از قابلیت سوپرزوم استفاده نمی کنند قابلیت خوبی است ولی برای این کلاس یک قابلیت معمولی است. در صورتی که به دوربین های سوپرزوم علاقه خاصی دارید دوربین SX60 HS می تواند یکی از دوربین هایی باشد که به راحیت شما را مجذوب کند. مانند فاصله کانونی 21 میلیمتری برای زاویه واید و 1365 میلیمتری برای تله و 4 حالت دیجیتال برای فراتر بردن این ارقام. از نظر طراحی بدنه، تغییر عمده ای که در این مدل مشاهده می شود تغییر گریپ آن است که در طراحی جدید از دوربین های حرفه ای کانن الهام گرفته شده است. طبق گفته ی کانن گریپ این دوربین از گریپ SL1 نیز کمی بزرگتر است این تغییرات به جز زیبایی بیشتری که به دوربین می دهد برای نگه داشتندوربین و استفاده راحت تر نیز به خصوصیات نگه داشتن در فاصله کانونی بلند را مهیا می کند.

چیز دیگری که در این دوربین بسیار جذاب است لنز دوربین با قابلیت زوم اپتیکال و با مقدار باورنکردنی ×65 است. فاصله‌ی کانونی مورد پوشش این لنز در معادل فول فریم 21 تا 1365 میلی‌متر است. چنین ویژگی هایی قطعا علاوه بر ثبت عکس های با کیفیت امکان فیلم‌برداری Full HD  با سرعت 60 فریم بر ثانیه و درگاه پذیرش میکروفون خارجی را نیز باید به لیست مشخصات این دوربین افزود.
دوربین دیجیتال کانن Power Shot SX60 HSبرای راحتی در عکاسی های با کیفیت و ثبت سوژه های مختلف را به کاربران با ذوق و خلاق هدیه می کند، مجهز به حالتCreative Shot  و حالت Smart Auto  است. به واسطه این سیستم ها می توان برای ثبت عکس و فیلم، بهترین تنظیمات دوربین را به طور خودکار  انتخاب کرد و این ویژگی به خصوص برای آماتورها بسیار جذاب است. از سوی دیگر، دوربین عکاسی کانن  power Shot SX60 HSدارای قابلیت کنترل دستی برای نوردهی و فوکوس می باشد.
برا عکاسی های سلفی و یا در زوایای مختلف می توانید بر روی صفحه نمایش چرخان دوربین حساب کنید. صفحه‌ی نمایش این دوربین 3 اینچی بوده و قابلیت چرخش به تمام جهات را دارد. وضوح این صفحه‌ی نمایش 922 هزار نقطه در اینچ است. این دوربین عکاسی مجهز منظره‌یاب الکترونیکی با وضوح 922 هزار نقطه در اینچ است. سیستم فوکوس خودکار و هوشمند بسیار سریع، سیستم تثبیت‌کنندگی هوشمند لنز، سیستم یاری‌رسان زومینگ، فن‌آوری Wi-Fi داخلی و NFC از دیگر مشخصات کم‌نظیر این دوربین جدید است. بدنه ارگونومیک و زیبای این دوربین استفاده را آسان کرده است.  جای دست به اندازه کافی بزرگ است و می توانید به راحتی سه انگشت را روی آن قرار دهید و به خوبی دوربین را در دست بگیرید.
محدوده ی ISO برای نور معمولی بین 3200-100 و برای موقعیت های کم نور تا 6400 تعیین شده است. نورسنجی دارای سه حالت نقطه ای، مرکز گرا و میانگین است و سرعت شاتر در دو حالت دستی و Tv بین 2000/1 ثانیه تا 15 ثانیه می باشد. علاوه بر سیستم نورسنجی فلاش دوربین هم تعبیه شده است. این دوربین دارای فلاش داخلی و زمان سنج خودکار برای 2 و 10 ثانیه و حالت تنظیمی است. از ویژگی های دیگر دوربین SX60 HS کانن می توان به قابلیت تشخیص چهره، فوکوس اتوماتیک ردیاب و عکاسی پی در پی تا 6.4 فریم در ثانیه اشاره کرد که برای حرفه ای شدن شما در عکاسی یک همراه عالی و بی نقص به شمار می رود.
می توان گفت تا کنون دوربین عکاسی کانن Canon PowerShot SX60 HS جدیدترین عضو خانواده دوربین های کامپکت زوم بالای سری SX شرکت کانن است. این دوربین با زوم اپتیکال 65x (معادل با 21-1365mm) و سیستم لرزه گیر اپتیکال برای تصاویر عاری از تارشدگی، برای ثبت تصاویر با کیفیت بدون تارشدگی حتی در فاصله های بسیار دور را نیرز فراهم می کند. این مدل جدید مجهز به یک سنسور تصویر CMOS16.1 مگاپیکسل است که با ترکیب شدن با پردازشگر تصویر Canon DIGIC 6 برای ارتقاء کیفیت تصویر در نور کم سیستم حساسیت بالای Canon HS System را تشکیل می دهد

از ویژگی هایی که ما از این دوربین و لنز های ثابت انتظار داریم محدودیت در دیافراگم است و SX60 نیز از این قاعده مستثنی نیست. محدوده دیافراگم این دوربین همچون دوربین ماقبل خود F3.4-6.5 است. دوربین P600 نیکون نیز دارای همین محدوده از دیافرگم است اما دوربین FZ70 پاناسونیک با بزرگنمایی 60 برابر دارای محدوده دیافراگم F2.8-5.9 است. گفته می شود که سیستم لرزشگیر تصویر در این مدل ارتقا یافته است و از سیستم تصحیح لرزش هشت حالته بهره می برد.

در ویدیو زیر تست زوم دوربین عکاسی دیجیتال کانن Powershot SX60 HS در شب را مشاهده می کنید :

در ویدیو زیر تست زوم دوربین عکاسی دیجیتال کانن Powershot SX60 HS در روز را مشاهده می کنید :


فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Powershot SX60 HS دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon Powershot SX60 HS Digital Camera Powershot SX60 HS را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت سوپرزوم
ابعاد
128x93x114 میلی متر
وزن
650 گرم
ضد آب
نیست
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت حسگر
17 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 5:4, 4:3, 3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG و RAW
حداکثر رزولوشن عکس
4608X3072
پردازشگر
DIGIC 6
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
21-1365 میلی متر
محدوده دیافراگم
F/3.4-6.5
بزرگ‌نمایی اپتیکال
65 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
0 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
0 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
15 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
6400
ایزو
100-6400
عکاسی پیاپی
6.4 فریم بر ثانیه
فلاش
بالا جهنده
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD با قابلیت گردش در تمامی جهات
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
922,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
الکترونیک با دقت 922000 نقطه
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
ندارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NB-10L
سایر مشخصات و قابلیت ها
درپوش لنز، باتری لیتیومی، شارژر و بند دور گردنی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم