برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon EOS 70D DSLR 18-200mm Lens Kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon EOS 70D DSLR 18-200mm Lens Kit کد 10294 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 70D به همراه لنز 18-200 میلی متر Canon EOS 70D DSLR Camera With 18-200mm Lens یکی از توانمندترین و قدرتمندترین دوربین‌های اس‌ال‌آر دیجیتالی قطع APS-C است. این دوربین دارای حسگر 2 / 20 میلیون پیکسلی بوده که در آن آرایش پیکسلی منحصربه‌فردی تعبیه شده است. هر پیکسل در سطح حسگر این دوربین، دو بخش مختلف دارد، که یکی از بخش‌ها، فوکوس خودکار سریع و دقیق در حالت نمایش زنده (Live View) و هنگام فیلم‌برداری را تضمین می‌کند که باعث می شود علاوه بر عکس های با کیفیت ، فیلمبرداری با این دوربین نیز لذت بخش باشد.
تشابه ظاهری دوربین کانن EOS-70D به دوربین EOS-60D تا حدود زیادی حفظ شده است ولی تفاوت در ویژگی های این دو کاملا مشهود است. به طور مثال همانطور که بالاتر گفته شد، حسگر جدید کانن ( Dual Pixel ) قابلیت اتوفوکوس را هنگام LiveView و هنگام فیلمبرداری را فراهم می کند. هنگام استفاده از منظره یاب سیستم اتوفوکوس 19 نقطه ای آن همانند سیستم اتوفوکوس دوربین EOS-7D می باشد .از دیگر ویژگی های خوب می توان بهره مندی این دوربین از بهترین و به روز ترین فناوری های کانن مانند مانیتور لمسی ، سیستم WiFi داخلی ، سرعت عکسبرداری پیاپی 7 فریم در ثانیه و محدوده حساسیت 12800-100 قابل گسترش تا 25600 نام برد. 

گفته می شود، پردازنده‌ی DIGIC 5+ این دوربین، سرعت پردازش بالا و عکاسی مستمر سریع، تا 7 فریم بر ثانیه، را فراهم می‌کند. گستره‌ی حساسیت (ISO) 100 تا 12800 (قابل تقویت تا 25600) برای عکاسی در انواع شرایط نوری درنظر گرفته شده است؛ نور کم و یا نور شدید فرقی ندارد می توانید با خیال راحت عکس های با کیفیت ثبت کنید. پردازشگر تصویر دوربین نویز پایین، و جزئیات واضح در انواع حساسیت‌ها را ممکن می‌کند به علاوه صفحه‌ی نمایش 3 اینچی این دوربین هم چرخشی، و هم لمسی است، تا کاربر بتواند در عموم شرایط، به‌بهترین نحو از آن استفاده نماید و در تمام زاویه ها بتواند تصویربرداری کند. البته می توان گفت که در ظاهر 70D مقداری تفاوت نسبت به 60D دیده می شود. 
70D یک مقدار خیلی کمی کوچک شده است از جلو به دوربین که نگاه کنید به نظر کمی کوتاه تر شده است. علاوه بر این جای میکروفون مونوی 60D که ذر جلو قرار داشت جای خود را به میکروفون های استریوی داده است که در قسمت های بالای بدنه جای گرفته است با این حال در قسمت پشتی یک مقداری تغییرات بیشتر بوده اند. متوجه می شوید که 70 دی کمی چارشونه تر طراحی شده است. در دوربین سری جدید دکمه  Live View  تغییر کرده و در عوض یک اهرم Live View/Movie دیده می شود. بعلاوه دایل قسمت پشتی هم نسبتا کوچک شده ولی یک قفل برای آن در نظر گرفته شده تا بر اثر برخوردهای تصادفی تنظیمات تغییر نکنند و این دقیقا زمانی خیلی به چشم می خورد که در شرایط مختلف عکاسی می کنید. در مدل جدید این دوربین دکمه های  Delete ، Playback و Quick View  کمی دچار تغییر شده است. از بالا هم که به این دو دوربین بنگریم، باید گفت که یک دکمه ی AF Area Expansion در نزدیکی دکمه ی شاتر این دوربین اضافه شده است.
از دیگر ویژگی های فن دوربین که بتوان گفت و بسیار هم مهم است، سنسور دوربین است سنسور Dual Pixel CMOS که هر پیکسل را به دو فتودیود برای دستیابی به فوکوس خودکار Phase Detection وابسته به سنسور تصویر تقسیم میکند و بدین ترتیب میتوان به فوکوس خودکاری کاملا سریع تر در مود Live View و Movie دست یافت.در سنسور این دوربین تقریبا 40.3 میلیون فوتو-دیود وجود دارد به این صورت که تصور کنید اگر تمام این ها در یک زمان مشغول شوند مثل آن است که همزمان 20 میلیون نفر سعی کنند با دو چشم شان بر روی سوژه ای تمرکز کنند. این  چیزی بود که کانن ادعا کرده است و نتیجه کار فوکوسی به نرمی دوربین های فیلمبرداری و هندی کم خواهد بود. شما با خرید دوربین عکاسی کانن Canon EOS 70D DSLR 18-200mm  اقلام زیر را هم دریافت می کنید که شامل بند گردنی، سی دی راهما، باتری و کابل یو اس بی است. 

این دوربین در حالت استفاده از چشمی، 19 نقطه‌ی فوکوس خودکار دارد که به‌خوبی در کادر پخش شده‌اند که نمایش و ثبت عکس هایی با وضوح و جزئیات بالا را ممکن می سازد. ارتباطات در دنیای امروز اهمیت فراوانی دارند. در این دوربین فناوری های ارتباطی برای اشتراک عکس ها و فیلم ها گنجانده شده اند،  سیستم Wi-Fi داخلی دوربین، امکانات وسیعی را برای کنترل از راه دور (با استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند)، به‌اشتراک‌گذاری و ذخیره‌ی تصاویر ارائه می‌کند.
میتوان گفت EOS 70D از لحاظ آرایش کنترل ها نمونه ی تکمیل شده ی EOS 60D است به طوری که جای دکمه ها و کنترل های آن در اغلب به روزرسانی های کانن در نظر گرفته شده است. گفته می شود این دوربین ارائه دهنده ی ست کاملی از کنترل های خروجی جهت اعمال عملکردهای کلیدی است و کنترل های نمایشگر نیز عملکرد های دیگر را نیز پوشش میدهند.علاوه بر این EOS 70D ویژگی AF microadjustment را که در دوربین های EOS   50D و 60Dناپدید بود را دوباره بدست آورده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS 70D را دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 70D به همراه لنز 18-200 میلی متر Canon EOS 70D DSLR Camera With 18-200mm Lens را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
شبه SLR (بریج)
ابعاد
139X104X79 میلی متر
وزن
755 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
APS-C 22.5 x 15 mm
دقت حسگر
20.9 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20.2 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 4:3, 3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG, RAW
حداکثر رزولوشن عکس
, 3248x2432, 2432x1824, 1696x1280, 640x480,5472x3072, ..
پردازشگر
DIGIC 5+
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
18-200 میلی متر
محدوده دیافراگم
F/3.5-5.6
حالت ماکرو
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
H.264
ضبط صدا
Stereo
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
25600
عکاسی پیاپی
7 فریم بر ثانیه
فلاش
بالاجهنده با برد 12 متر
تکنولوژی تشخیص چهره
ندارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,040,000 نقطه
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
منشور پنج وجهی با توانایی پوشش 98 درصد میدان دید
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
LP-E6
سایر مشخصات و قابلیت ها
سایز فیلتر لنز 72 میلی متری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم