برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات جی 1 ایکس Canon Powershot G1X Mark II Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات جی 1 ایکس Canon Powershot G1X Mark II Digital Camera کد 10286 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کاننCanon Powershot G1X Mark II Digital Camera Powershot G1X Mark II یک دوربین کامپکت پیشرفته مجهز به سنسور CMOS 1.5 اینچی 12.8 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر DIGIC 6 برای تولید عکس هایی با رزولوشن بالا و ویدئوهای FULL HD با کیفیت قابل توجه در نور کم و ISO 12800 می باشد. دوربین پیش و رو انتخاب افرادی است که امکانات دوربین‌های DSLR را می‌پسندند ولی از سنگینی و جثه بزرگ آنها ناراضی هستند‏. دوربین جی وان با داشتن امکانات خوبی که دارد برای عکاسی های حرفه ای و با کیفیت فوق العاده است. کیفیتی که در دوربین های DSLR می توان دید در این دورین هم قابل مشاهده است. حسگر این دوربین از قطع 5 / 1 اینچی با تفکیک‌پذیری 8 / 12 میلیون پیکسل، و پردازنده‌ی آن از نوع DIGIC 6 است این مشخصات ثبت عکس ها و فیلم های با کیفیت را ممکن می سازد. لنز این دوربین توانایی زوم اپتیکال ×5 را دارد. سر واید لنز معادل 24 میلی‌متر در قطع فول فریم، و سر تله‌ی آن معادل 120 میلی‌متر است.
ارگونومیک بودن و بدنه کوچک دوربین عکاسی دیجیتال کانن  Canon G1X Mark II  از نقاط قوتی است که می توان برای این دوربن نام برد. سیستم حساسیت بالای کانن به کاربر این امکان را میدهد که در موقعیت های مختلف، تصاویری روشن و شفاف ثبت کند مثلا زمانی که نور کم و یا شدید بر موقعیت حاکم باشد و یا سایه در تصویر وجود داشته باشد،کانن PowerShot G1X Mark II با بهره گیری از سیستم حساسیت بالای خود تصاویری زیبا با حداکثر جزئیات می آفریند و نویز تصویر را به حداقل میرساند.

 لنز داخلی دوربین دیجیتال Canon PowerShot G1X Mark II با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر و فاصله کانونی 120-24 میلی متر، امکان عکاسی فوق العاده را از تمام زوایا برای عکاس فراهم می سازد. اندازه دیافراگم 3.9-22 در نور کم نیز کار می کند و وقتی با دیافراگم 9 پره  ای همراه می شود سوژه را از پس زمینه جدا می کند و حس خوشایندی به عمق میدان می دهد.  لرزشگیر تصویر از ویژگی هایی است که کاربران از آن بسیار استقبال می کنند و وجود این ویژگی بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد.  سیستم تثبیت تصویر اپتیکال که به کم کردن لرزش های دوربین کمک می کند و برای کار با سرعت شاترهای طولانی تر و فاصله های کانونی بیشتر مناسب است در این دوربین گنجانده شده است.
همیشه گفته ایم که عملکرد سنسور و پردازشگر با یکدیگر  برای تکمیل فرایند یک عکاسی ایده آل لازم هستند. سیستم HS کانن را به وجود می آورد که با کاهش نویز به ارتقا کیفیت تصویر در نور کم و افزایش کلی وضوح تصویر کمک می کند. پردازنده تصویر به سرعت تصویر را تحلیل کرده  و به عملکرد مناسب آن کمک می کند. مانند حداکثر سرعت عکاسی دنباله دار با سرعت 5.2 فریم بر ثانیه برای کارت های حافظه SDHC/SDXC UHS-I و همچنین سیستم فوکوس خودکار پر سرعت برای وضوح در شرایط مختلف عکاسی. دیافراگم این لنز دارای 9 تیغه است که باعث می‌شود قسمت‌های فوکوس‌نشده‌ی پس‌زمینه (بوکه) به زیبایی بازنمایی شود.

خصوصیت دیگری که این دوربین دارد در اندازه 3 اینچی بوده و کشویی می باشد و برای عکس های سلفی نیز می تواند کاربرد داشته باشد. بر روی لنز این دوربین دو رینگ مجزا برای تنظیمات نوردهی و دیگر عملکردها تعبیه شده و فناوری های ارتباطی نیز فراموش نشده و از  WiFi و NFC بهره می برد.  در مجموع، PowerShot G1X Mark II با قدرت خارق العاده خود میتواند تمامی موقعیت های  عکاسی را پوشش دهد و در هر زمان و مکان عملکردی بی نظیر داشته باشد. همین ویژگی ها باعث می شود که با در نظر گرفتن لرزشگیر اپتیکی این لنز قدرت برابری با دوربین های DSLR را داشته باشد.  سیستم‌های Wi-Fi‏، و NFC‏ دوربین، امکانات منحصربه‌فردی به کاربر می‌دهند  و برای به اشتراک گذاری عکس ها با دیگر دستگاه ها و دوستان  بسیار مناسب تعبیه شده است. صفحه‌ی نمایش لمسی 3 اینچی دوربین، قابلیت چرخش رو به بالا را دارد. سیستم فوکوس 31 نقطه‌ای دوربین، به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون دردسر روی قسمت‌های مختلف کادر فوکوس کند.
دوربین دیجیتال Canon PowerShot G1X Mark II با طراحی زیبا و فشرده فوق العاده خوش دست و ارگونومیک در اختیار کاربران به خصوص کاربران عادی است تا شروع عکاسی را با این دوربین با بهترین تجربه ها و خاطره ها داشه باشند.  از تمام زوایا می توانید عکس بگیرید چرا که صفحه نمایش LCD لمسی 3 اینچی 1040000 نقطه ای با طراحی چرخان می باشد. طراحی نوسازی شده لنز نیز بهره وری عکاسی را از طریق تلفیق دو حلقه کنترل افزایش می دهد.

قابلیت عکس‌برداری در فرمت‌های JPEG و RAW (14 بیتی) از دیگر امکانات فوق‌العاده این دوربین کارآمد است. چشمی دوربین ویژگی دیگری است که برای برخی کاربران بسیار مهم است در این مورد کاربران علاقه‌مند می‌توانند یک چشمی الکترونیکی (EVF) نیز برای این دوربین تهیه کنند. امکانات این دوربین به کاربر اجازه می‌دهند تا بتواند آن‌ را به عنوان دوربین دوم (در کنار یک دوربین DSLR) یا به‌طور مستقل استفاده نماید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Powershot G1X Mark II Camera دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon Powershot G1X Mark II Digital Camera Powershot G1X Mark II را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت سطح پیشرفته
ابعاد
116X74X66 میلی متر
وزن
553 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
1.5 اینچ 18.7X14 میلی متر
دقت حسگر
15 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
13 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 5:4, 4:3, 3:2
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG, RAW
حداکثر رزولوشن عکس
4352 x 2904, 4352 x 2448, 3120 x 3120, 2496 x 3120, 3072 x 2304, 3072 x 2048, 3072 x 172 ...
پردازشگر
DIGIC 6
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
24-120 میلی متر
محدوده دیافراگم
f/2.0-3.9
بزرگ‌نمایی اپتیکال
5 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
5 سانتی متر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
5 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم
Star Time-Lapse : 1920 x 1080 (15 or 30 fps), Digest Movie: 1280 x 720 (30 fps..
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
60 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
12800
ایزو
100 تا 12800
عکاسی پیاپی
5
فلاش
بالاجهنده
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
چرخنده
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1040000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
ندارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD ,SDHC
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi و NFC
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NB-12L
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم