برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس 5 دی مارک آی وی Canon EOS 5D Mark IV Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس 5 دی مارک آی وی Canon EOS 5D Mark IV Digital Camera کد 10268 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon EOS 5D Mark IV Digital Camera EOS 5D Mark IV برای عکاس‌های حرفه‌ای و آن‌هایی که مایل هستند با دوربین DSLR فیلم‌برداری کنند ساخته شده است. با تغییراتی در سخت افزار سری قبلی این دوربین معرفی شد و ظاهری مشابه سری قبلی خود دارد.  در این دوربین از سنسور با رزولوشن بالاتر به همراه پشتیبانی از فوکوس خودکار Dual Pixel استفاده شده است. سرعت بالاتر سیستم فوکوس و البته پیچیده تر نسل جدید 5D نسبت به Mark III در کنار صفحه نمایش لمسی ارائه شده است. استفاده ار کنترل های مختلف دوربین راحت تر شده است و در این دوربین برای فوکوس بر روی سوژه از صفحه نمایش هم استفاده می شود. فناوری های ارتباطی در این دوربین نیز گنجانده شده است تا قادر به برقراری ارتباط با سایر دستگاه ها  برای انتقال و اشتراک عکس ها باشد.
بدنه قدرتمند سری 5 دی اکنون به دوربین جدید EOS 5D Mark IV (مارک 4) منتقل شده است. این دوربین جدید کیفیت فوق العاده ای در ثبت تصاویر دارد. کیفیت بالا و برتر از اولویت های کانن است که در این دوربین به اوج خود رسیده است. عکاسان عروسی و پرتره، طبیعت و منظره، و همچنین فیلمبرداران خلاق، همه عاشق عملکرد درخشان و قدرت این دوربین خواهند شد. حسگر فول فریم کاملا جدید30.4 مگاپیکسلی کانن کیفیت تصویر محشر به اضافه ویدئو 4K با جزئیات فراوان را ارائه می دهد. سیستم فوکوس خودکار 61 نقطه ای این دوربین و همچنین سیستم  Dual PixelCMOSAF دقت فوکوس را بسیار بهبود بخشیده است که نتیجه آن فوکوس خودکار سریع و نرم هم در حالت ویدئو و هم در حالت Live Viewاست. یک ویژگی مهم سرعت عمل در فوکوس و پردازش تصویر است عملکرد سریع به واسطه پردازنده تصویر کنون به نام DIGIC 6+ حالا سریعتر شده و عکاسی پی در پی هم تا 7.0 فریم در ثانیه امکان پذیر است. وای فای داخلی، جی پی اس، و LCD لمسی و راحت این دوربین، کنترل بسیار خوبی به کاربر می دهد.  EOS 5D Mark IVتصاویری ثبت می کند که حتی سخت گیر ترین عکاس را هم راضی می کند.
از محبوب ترین دوربین های عکاسی بازار دوربین‌های سری 5D  DSLRها هستند که بعد از سالها EOS 5D Mark IV معرفی شد و انقلابی در این سری ایجاد کرد.  کانن در این دوربین از سنسور جدید به همراه سیستم فوکوس بسیار سریع Dual Pixel بهره برده و پشتیبانی و از ضبط ویدیو 4K را نیز اضافه کرده است.

Canon EOS 5D Mark IV with EF 24-105mm f/4L IS II USM Lens

دوربین عکاسی دیجیتال فایو دی مارک 4 کانن به سنسور 30.4 مگاپیکسلی از نوع CMOS مجهز شده است و پردازنده‌ی Digic 6+ دارد. از نقاط مهم سیستم فوکوس این دوربین است که مشابه‌ی دوربین پرچمدارِ کانن یعنی 1DX Mark III است. این سیستم فوکوس شامال 61 نقطه‌ی فوکوس خودکار است که 24 درصد وسیع‌تر از سطح فوکوسی است که در مارک 3 وجود داشت. سنسور 22.3 مگاپیکسلی در 5D Mark III به 30.4 مگاپیکسلی در 5D Mark IV ارتقاء یافته و این سنسور داینامیک رنج وسیع‌تر و مشابه 1D X Mark II دارد. گفته می شود سنسور این دوربین دارای عملکرد بهتر در محیط های کم نور بوده و همچنین نویز تصاویر در آن نیز کمتر شده است.
بدنه مستحکم این دوربین از جنس آلیاژ منیزیم است. همچنین این دوربین در برابر نفوذ گردوغبار و آب مقاومت بالایی دارد که امکان استفاده از آن در شرایط آب‌و‌هوایی مختلف را به همراه دارد. کانن دوربین 5D Mark IV خود را به یک نمایشگر 3.2 اینچی لمسی از نوع LCD مجهز ساخته که دقت نمایش 1.62 میلیون نقطه را ارائه می‌دهد. درست مثل یک کتابخوان و بر خلاف گوشی های تلفن همراه و تبلت ها،  این نمایشگر از ویژگی ضد انعکاسی بهره می‌برد که استفاده از آن در محیط‌های باز و زیر نور مستقیم خورشید را آسان‌تر می‌کند. کنترل های دوربین عکاسی کانن 5D Mark IV بسیار راحت و استفاده از آن را لذت بخش کرده است.   
لازم به اشاره است که یک دکمه تغییر حالت فوکوس خودکار در زیر جویستیک پشتی جای گرفته که راحتی و سرعت بیشتر هنگام تغییر وضعیت AF را به همراه دارد. برای انتقال و انتشار عکس ها راه های مختلفی وجود داد این دوربین از دو درگاه CompactFlash و SDD بهره می‌برد که ظرفیت موجود برای ثبت عکس و رکورد ویدئوهای مختلف را افزایش می‌دهد. همچون بسیرای از دوربین های پیشرفته یک سیستم لرزشگیر آینه در این دوربین٬ کمک شایانی به کنترل و برطرف کردن لرزش‌های مکانیکی کرده و این اطمینان را می‌دهد تا شارپنس بالای تصاویر هنگام عکاسی پی‌در‌پی و نوردهی طولانی مدت حفظ شود.

Canon EOS 5D Series Timeline

فیلمبردری با دوربین 5D Mark III نیز دارای کیفیت بالایی است. حالا کانن بخش فیلم‌برداری در 5D Mark IV را بهبود بخشیده و امکان فیلم‌برداری 4K با نرخ 30 یا 24 فریم در ثانیه را در آن فراهم کرده است.  البته اگر قصد داشته باشید با نرخ 30 فریم در رزولوشن 4K فیلم‌برداری کنید تصویر کراپِ 1.64 برابر می‌خورد. تمام فیلم‌ها نیز با فرمت Motion JPEG ذخیره می‌شوند. خصوصیت مهمی که دارد این است که در حالت فیلم‌برداری 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه باز هم سیستم فوکوس Dual Pixel فعال است تا سوژه‌ی مورد نظر کاربر همیشه در فوکوس باقی بماند. به دلیل اینکه از دو پردازنده تصویر Digic 6+ بهره می برد دوربین 1DX Mark II کانن قادر است با نرخ 60 فریم در رزولوشن 4K فیلم‌برداری کند. در فایو دی مارک 4 یک پردازنده‌ی Digic 6+ بکار گرفته شده است.
فیلم هایی با کیفیت با این دوربین ضبط کنید و از دیدن آن لذت ببرید با استفاده از این دوربین می‌توان ویدئوهای DCI 4K با رزولوشن 4096x2160 را با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه رکورد کرد. علاوه بر این٬ توسط 5D Mark IV قادر خواهید بود تا به ضبط فیلم‌هایی با رزولوشن فول اچ‌دی 1080p با حداکثر سرعت 60 فریم٬ و فیلم‌های اچ‌دی 720p با سرعت 120 فریم بر ثانیه بپردازید که برای خلق ویدئوهای اسلو-موشن بسیار کاربردی خواهد بود. گفته می شود در هنگام فیلم‌برداری 4K٬ عمق رنگی 8 بیت را شاهد هستیم. و در هنگام بازپخش ویدیوهای 4K بر روی نمایشگر لمسی دوربین٬ می‌توان عکس‌های 8.8 مگاپیکسلی از دل فیلم استخراج کرد و در حافظه دوربین ذخیره نمود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS 5D Mark IV دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon EOS 5D Mark IV Digital Camera EOS 5D Mark IV را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
151 × 116 × 76 میلی متر
وزن
890 گرم
ضد آب
نیست
جنس بدنه
پلاستیک و فلز
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
24 × 36 میلی‌متر
دقت حسگر
32 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
30 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 4:3, 3:2, 16:9
حداکثر رزولوشن عکس
6720 × 4480
پردازشگر
+Digic 6
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
سایر توضیحات فوکوس
Contrast Detect,Phase Detect,Multi-area,Center,Selective single-point,Tracking,Single,Continuous,Touch, Face Detection , Live View
فیلم
رزولوشن فیلم
4K
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, Motion JPEG
توضیحات فیلم
4096 x 2160 (29.97p, 24p, 23.98p), 1920 x 1080 (59.94p, 29.97p, 24p, 23.98p), 1280 x 720 (119.9p)
ضبط صدا
مونو
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
دو یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
50
حداکثر حساسیت
102400
عکاسی پیاپی
7 قاب بر ثانیه
فلاش
دارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT
سایز صفحه نمایش
3.2 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,620,000 نقطه
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
چشمی اپتیکال از نوع Eye-Level Pentaprism با قابلیت پوشش دهی 100% میدان دید و بزرگنمایی 0.71 برابر
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
CompactFlash + SD /SDHC/SDXC card (UHS-I enabled)
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
دارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
802.11b/g/n + NFC
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
توانایی ثبت 900 عکس با یک شارژ کامل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم