برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس Canon EOS 1200D Plus 18-55mm III Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس Canon EOS 1200D Plus 18-55mm III Digital Camera کد 10263 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 1200D به همراه لنز 18-55 میلی متر Canon EOS 1200D DSLR Camera With 18-55mm III Lens III با لنزهای سری EF و EF-S کانن سازگار است و همچنین از حلقه ماکرو جدید این شرکت با نام MR-14EX II پشتیبانی می‌کند. برای عکاسی مایکرو از طریق لنز های ای اف مایکرو این علقه بسیار مناسب می باشد به علاوه این دوربین قابلیت اتصال فلاش های بدون سیم سری  E-TTL را نیز دارد. گاهی پیش می آید که دقیقا نمی دانید در هنگام عکاسی چه حالتی را تنظیم کنید تا با توجه به نور و زاویه آن و میزان روشنایی و رنگ های موجود و دیگر عوامل که در ثبت یک عکس حرفه ای دخیل هستند، یک عکس ایده آل را ثبت کنید. دوربین کانن 1200 دی این امر را به صورت خودکار انجام می دهد. این دوربین اکنون مجهز به حالت Scene Intelligent Auto تمام خودکار است که صحنه روبروی شما را تحلیل می کند و به صورت خودکار بهترین تنظیمات را انتخاب می کند، که تا حدود زیادی شبیه سیستم هایی است که بسیاری از دوربین های کامپکت از آنها استفاده می کنند.
کار کردن با این دوربین عکاسی فوق العاده لذت بخش است. کنترل های دم دست و خوش دستی این دوربین ستودنی است. این دوربین یک حالت Creative Auto عرضه می کند که به شما امکان تغییر تنظیمات کلیدی کمی را با استفاده از صفحه نمایش و از طریق یک سیستم کشوی ساده برای تغییر دیافراگم،جبران نوردهی، یا بر طبق راهنمای دوربین پیش زمینه و نوردهی می دهد. این حالت همچنین شامل Basic plus نیز می شود. دوربین عکاسی دیجیتالی کانن مدل EOS 1200D Plus که اساساً نسخه خوش ساخت تری از سبک های تصویر است، 9 گزینه را عرضه می کند که شامل استاندارد، واضح، نرم، گرم، شدید، سرد، روشن تر، تیره تر و تک فام است و تمامی این گزینه ها را می توان در تعامل با یکدیگر تنظیم کرد تا با سلیقه شما همخوانی پیدا کند.

 

دوربین Canon EOS 1200D (که Digital Rebel T5 نیز نامیده می شود) یک دوربین رده پایین جدید از سری دوربین های SLR دیجیتالی Canon است و جایگزین دوربین 1100D شده است. این دوربین مخصوص کسانی است که برای اولین بار از دوربین های DSLR استفاده می کنند چراکه به راحتی می توانند با آن کار کنند و کنرل ها را یاد بگیرند.  این دوربین مجهز به یک حسگر APS-C CMOS معادل 18 مگاپیکسلی، پردازنده Digic 4، صفحه نمایش LCD معادل 3 اینچی، عکاسی پیوسته با سرعت 34 فریم برثانیه، ماژول فوکوس خودکار 9 نقطه ای، سنجش نوردهی iFCL با 63 ناحیه، دامنه ISO 100-6400، راهنمای داخلی، بدنه ساخته شده از فولاد ضد زنگ و بدنه خارجی تمام آلومینیومی، قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080p HD با کنترل کامل بر روی نوردهی، فوکوس و صدا و یک برنامه EOS Companion smartphone است.

دوربین عکاسی کانن از یک سنسور ۱۸ مگاپیکسل APS-C CMOS به همراه پردازنده DIGIC 4 بهره می‌برد. این دوربین از بازه ایزو ۱۰۰ تا ۱۲٫۸۰۰ پشتیبانی می‌کند و قادر به فیلم‌برداری با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه است و این عالی است. Canon EOS 1200D / Rebel T5 یک دوربین DSLR کوچک و سبک وزن با بدنه ساخته شده از فولاد ضد زنگ و بدنه خارجی تمام آلومینیومی است و وزن آن با باتری و کارت حافظه 480 گرم و ابعاد آن 129.6 در 99.7 در 77.9 میلیمتر می باشد که تقریباً هم اندازه و هم وزن دوربین تمام پلاستیکی EOS 1100D است. از لحاظ کیفیت بدنه، می توان گفت که به عنوان یک دوربین DSLR میان رده، استحکام بدنه این دوربین فوق العاده است.
Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM لنز استاندارد جدیدی است که روی دوربین های APS-C DSLR شرکت Canon دیده می شود. لنز جانبی که باعث ارتقای عکاسی می شود در میان دوربین های دیجیتالی رونق گرفته است.  این لنز قادر است فاصله کانونی 29 تا 88 میلی متر را پوشش دهد. علاوه بر این از موتور فوکوس برخوردار است که به عکاس این امکان می دهد حین فیلم برداری یا در حالت live view به آرامی فوکوس کند. این لنز از لرزشگیر با مزیت چهار گام نوری بالاتر برخوردار است. حداقل فاصله کانونی 25 میلی متر و حداکثر آن 88 میلی متر است. پوشش Super Spectra این لنز از بوجود آمدن هاله و تشعشع جلوگیری می کنند. علاوه بر تمام اینها Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM دیافگرام 7 لبه ای دایره ای دارد و قسمت جلویی آن را نمی توان حرکت داد.
Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM معادل 205 گرم وزن و 75 سانتی متر طول دارد در نتیجه کوچک ترین و سبک ترین لنز استانداردی است که Canon ارائه داده است. از آنجا که این لنز جز لنزهای EF-S است تنها می توانید آن را روی بدنه ی دوربین های Canon EOS APS-C مانند 700D مورد آزمایش قرار دهید. پس در هنگام خرید باید به خوبی در مورد آن و نوع دوربین مطالعه داشته باشید.
با توجه به اینکه شما از یک لنز با صرفه انتظاراتی دارید  این لنز نیز کیفیت قابل قبولی دارد ولی نمی توان گفت کیفیت آن بالا است. Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM با اینکه از پلاستیک ساخته شده ولی استحکام بالایی دارد . حلقه ی دور لنز باریک است ولی به طور هنرمندانه طراحی شده است و برجسته بودن سطح آن به شما کمک می کند تا با انگشت بتوانید با آن کار کنید.

 کانن با طراحی دوربین عکاسی دیجیتال Rebel T5 (EOS 1200D) که آخرین دوربین DSLR مبتدی کمپانی کانن است کاربرانی را مد نظر قرار داده است که در سطح مبتدی قرار دارند و هنوز برای حرفه ای شدن نیاز به کار با یک دوربین با کاربری راحت دارند. سنسور CMOS 18 مگاپیکسل و پردازشگر Digic 4  است که در این دوربین گنجانده شده است که ترکیب این دو ثبت تصاویری با کیفیت بالا حتی در شرایط نوری مختلف اعم از نور زیاد و نور کم را تضمین می کند
1200D کانن به یک سنسور 18 مگاپیکسلی APS-C از نوع CMOS مجهز است و از یک پردازنده‌ی Digic 4 استفاده می‌کند. این سنسور و پردازنده، توانایی عکاسی پیاپی 3 فریم بر ثانیه را برای این دوربین به ارمغان می‌آورند؛ همچنین این دوربین از یک سیستم فوکوس خودکار مجهز به 9 نقطه فوکوس بهره می‌برد. توانایی ثبت تصاویر با دامنه‌ی ایزو 100 تا 6400 در کنار سامانه‌ی نورسنجی 63 ناحیه‌ای iFCL و قابلیت ضبط فیلم با دقت 1080p از دیگر مشخصات این دوربین است. 1200D با قیمت 450 دلار برای بدنه و 550 دلار با کیت لنز EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. ترکیب این پردازنده و سنسور در ثبت تصاویر ایده آل بسیار موثر هست.
یک ویژگی دیگر در این دوربین خودنمایی م یکند که آن هم کاربران عادی و غیر حرفه ای را نشانه رفته است. این دوربین هم مثل اکثر دوربین های دیگر مجهز به یک حالت بسیار مهم به نام Intelligent Auto است که مخصوص کاربران آماتور است و با گذاشتن دستگاهتان روی این مود آن را تبدیل به روباتی کاملا خودکار میکنید که با توجه به شرایط ، صحنه ، نور و دیگر پارامترهای عکاسی بهترین تنظیمات را جهت بهترین عکاسی ترتیب خواهد داد.این مود به عمل عکاسی به خصوص در شب سهولت می بخشد.
دستگیره این دوربین نسبت به مدل قبلی خود ارتقا داشته است . سطح بافت دار و بزرگ تر دستگیره باعث شده که بتوان آن را راحت تر در دست گرفت و محل استراحت شست بافت داری نیز در بدنه پشتی قرار دارد. پرداخت کاری مشکی رنگ مات بر روی دوربین صورت گرفته که دوست داشتی است. همانند تمامی دوربین های APS-C digital SLR شرکت Canon، این دوربین با تمامی لنزهای تولید کننده که شامل لنز EF و EF-S می شود، سازگار است. در هنگام تعویض لنز، لنزهای EF باید هم طراز نقطه قرمز در نگهدارنده لنز باشند، در حالی که لنزهای EF-S باید هم طراز علامت سفید باشند.
سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای این دوربین خصوصیت دیگری است که می توان نام برد  و در حالت عکس‌برداری پشت سر هم قادر است با سرعت ۳ فریم در ثانیه عکس بگیرد.ما یک لنز کیت EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II را بر روی این دوربین امتحان کردیم که دامنه کانونی نسبتاً استانداردی را برای یک لنز کیت عرضه می کند و شامل لرزش گیر می شود. وجود لرزش گیر در این دوربین ضروری است، زیرا دوربین های رقیبی مثل Sony, Olympus و Pentax همگی مجهز به لرزش گیر هستند.
تفاوت بین Canon (و Nikon) و سایر دوربین ها این است که در دوربین های Sony, Olympus و Pentax ،  قرار گرفتن محل لرزشگیر است مه در بدنه قرار دارد و این به کار کردن با لنز های مختلف میدان می دهد. اما این مزیت را دارد که اثر لرزش گیر را در چشمی نمایش می دهد. Canon و Nikon همچنین ادعا می کنند که سیستم لرزش گیر مبتنی بر لنز عملکرد بهتری نیز دارد.
نمایشگر 1200D یک نمایشگر 3 اینچی با دقت 460K نقطه است که نسبت به 1100D که از یک نمایشگر 2.7 اینچی با دقت 230K نقطه استفاده می‌کرد، ارتقای قابل‌توجهی یافته است. این در حالی است که نمایشگر 3 اینچی به کار گرفته شده در D3300 از دقت 921K  نقطه بهره می‌برد و 100D هم از یک نمایشگر 3 اینچی لمسی با دقت 1040K  نقطه استفاده می‌کند. دکمه‌ی لایو ویو (Live View) از لحاظ دسترسی در جایی مناسب و درست زیر انگشت شست دست راست شما قرار دارد. با فشار این دکمه شما به‌سرعت وارد حالت لایو ویو می‌شوید؛ ولی دوربین با تاخیر محسوسی شروع به نمایش تصویر می‌کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS 1200D دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 1200D به همراه لنز 18-55 میلی متر Canon EOS 1200D DSLR Camera With 18-55mm III Lens III را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
130X100X78 میلی متر
وزن
480 گرم
ضد آب
نیست
جنس بدنه
کامپوزیت
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
APS-C
دقت حسگر
19 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
18 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
3:2
فرمت غیرفشرده عکس
RAW , JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
5184X3456, 3456 x 2304, 2592 x 1728
پردازشگر
DIGIC 4
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
18-55 میلی متر
محدوده دیافراگم
F/3.5-5.6
بزرگ‌نمایی اپتیکال
3 برابر
حالت ماکرو
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
25 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
ندارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
H.264
توضیحات فیلم
1920 x 1080 (30, 25 fps)
ضبط صدا
مونو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
6400
ایزو
100 تا 6400
عکاسی پیاپی
3
فلاش
بالاجهنده
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
460000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
اپتیکال
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD ,SDHC,SDXC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
ندارد
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
LP-E10
سایر مشخصات و قابلیت ها
در پوش لنز، بند دور گردن، سی دی نرم افزار، دفترچه راهنما، کابل USB ، کابل برق، باتری لیتیوم و شارژر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم