برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم ایکس پی 90 Fujifilm Finepix XP90 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم ایکس پی 90 Fujifilm Finepix XP90 Digital Camera کد 10250 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm Finepix XP90 Digital Camera Finepix XP90 مدل پیشرفته تر دوربین XP80   است ، این دوربین جدید تا عمق 15 متری ضدآب است و اگر ا ارتفاع 1.8 متری سقوط کند، صدمه ای نمی بیند. همچنین ضد یخ زدگی و ضد گرد و خاک و غبار نیز می باشد با این توصیفات دوربین فوجی فیلم یک دوربین عکاسی حرفه ای برای عکاسی در تمام شرایط است. مهم نیست در زیر آب باشید و یا در برف، در حال موتورسواری در کویر باشید و یا در باران به هر حال فوجی فیلم تمام لحظات شما را به خوبی و با کیفیت ثبت می کند.
فوجی فیلم برای تمام سلایق در برنامه ریزی خود فکر هایی داشته است. این سری دوربین در چندین مدل و با تفاوت‌های جزئی عرضه می‌شوند. بستگی به میزان هزینه‌ی مورد نظر کاربر و نیازهای او، طیف وسیعی از انتخاب در خانواده‌ی Finepix در دسترس است. اگر اهل سفر و ورزش‌های هیجان‌انگیز هستید و به دنبال یک دوربین مقاوم برای ثبت لحظه‌های مفرح خود می‌گردید، این دوربین می‌تواند همراه جذابی برای شما باشد. این سری دوربین‌هایی هستند که به نام Point & Shoot یا «ببین و بگیر» مشهورند. دوربین‌هایی که تنها با نشانه رفتن سوژه و فشار دادن کلید شاتر می‌توان یک عکس خوب ثبت کرد. بدون معطلی دوربین یانتخاب کنید که با شرایط آب و هوایی محلی که برای عکاسی انتخاب کرده اید همخوانی داشته باشد و درست سر بزنگاه شما را تنها نگذارید. این دوربین جدید که XP90  نام دارد در تمامی خصایصی که در بالا ذکر شد کاملا مانند دوربین سال گذشته یXP80   است تنها با این تفاوت عمده که ارتقای کیفیت صفحه نمایش دوربین است که از 2.7 اینچ به 3 اینچ و از کیفیت420000 نقطه به 920000 نقطه ارتقا یافته است.

خب این دوربین مقاوم و همه کاره چطور طراحی شده است؟ ابعاد 110x71x28 میلی‌متری و وزنی در حدود 203 گرم دقیقا متناسب با مفهوم یک دوربین فشرده یا کامپکت است. وزن و اندازه‌ای که حتی می‌توان آن‌ها را برای دوربینی با این سطح مقاوت بسیار کم و کوچک دانست. از رنگ‌های جذاب و البته طراحی و اندازه‌ی این محصول که بگذریم، باید گفت فوجی محصولی بسیار سبک و خوش‌دست طراحی کرده که کاربر می‌تواند به‌ راحتی و بدون خستگی ساعت‌ها با آن عکاسی یا فیلم‌برداری کند این مزیتی است که در سفر بسیار به چشم می آید. دکمه خاموش و روشن و دکمه شاتر در بالای دوربین قرارگرفته و در کنار دکمه شاتر، دکمه‌ی مستقل آغاز و پایان فیلمبرداری قرار گرفته است. کنترل های دوربین تحت دکمه های مختلف به خوبی کنار هم چیده شده اند که کار را با آن راحت کرده است. یک حلقه‌ی کوچک فلزی به طرحی زیبا که استحکام بالای دوربین را به یاد می‌آورد روی بدنه نصب شده که برای نصب بند دستی یا بند گردنی در نظر گرفته شده است.

تنها استحکام دوربین مد نظر نبوده و فوجی فیلم به فکر کیفیتی است که با ین مزایای گفته شد همراهی کند. دوربین Fujifilm FinePix XP 90  از حسگر 16 مگاپیکسلی از نوع BSI CMOS  برخورداراست و دامنه ی لنز آن 28-140 میلیمتری با دیافراگم F3.9-4.9  می باشد. این دوربین همچنین از لرزشگیر تصویر نوری برخوردار است که به ویژه برای عکاسی های ورزشی امری ضروری و حیاتی است. این دوربین از جلوه های ویژه ی تصویری بسیارزیاد و بی مانندیبرخوردار است که جلوه ی ویژه ایبه عکس ها می بخشند و آنها را متمایز می سازند. از جمله این جلوه های ویژه می توان به امکان گرفتن عکس های HDR  وپانورامیک اشاره کرد.
XP90 به یک سنسور 16 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی مجهز شده که در کنار بزرگ‌نمایی 5 برابری اپتیکال و 2 برابری دیجیتال، از این محصول فوجی یک دوربین مناسب برای افراد ماجراجو که می‌خواهند عکاسی را با کیفیتی بالا تجربه کنند ساخته است در فاصله دور و یا خیلی نزدیک به سوژه می توانید عکس هایی بگیرید که دیگران از دین آن ها حیرت زده شوند. مجهز شدن این دوربین به Primary color filter باعث شده تا عکس‌هایی با کیفیتی بالاتر از دوربین‌های مشابه ثبت شود. کابر این دوربین می‌تواند نسبت طول و عرض عکس‌های خود را به دلخواه تنظیم کند. نسبت‌های 1:1، 4:3، 3:2 و 16:9 به صورت پیش‌فرض در دسترس کاربر قرار گرفته‌اند.
دوربین Fujifilm FinePix XP 90  باکیفیت FullHD  باسرعت 60فریم بر ثانیه تصویربرداری می کند که این فریم ریت می تواند تا 480 فریم بر ثانیه نیز ارتقا یابد. البته واضحاست که با بالاتر رفتن هرچه بیشترفریم ریت ، رزولوشن تصویر نیز کاهش می یابد. این دوربین مجهز به امکان اتصال به WiFi نیز هست پس خیلی راحت عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید و انتقال بدهید. تلفن های همراه در این مورد می تواند بسیا مورد نظر باشد. این دوربین می تواند با اضافه کردن یک لنز واید 18 میلیمتری حمایتی اضافه که همراه با دوربین قابل خریداری است به مانند یک دوربین ورزشی کامل نیازهای کاربر را برطرف سازد. ضمن آنکه عمر باتری این دوربین با خاموش کردن صفحه نمایش هنگام تصویربرداری ورزشی به طرزقابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

فوجی برای XP90 بدنه‌ای از فلز و کامپوزیت طراحی کرده که آن را کاملا در بر گرفته و در مقابل خطرات احتمالی که یک دوربین ظریف را تهدید می‌کنند محافظت می‌کند. فوجی این خطرات را به چهار دسته‌ی اصلی تقسیم کرده است. رطوبت همیشه اولین خطریست که یک دیوایس الکترونیکی را تهدید می‌کند. با پوششی که فوجی فیلم برای این دوربین طراحی کرده نه تنها هیچ نگرانی از بابت نفوذ رطوبت وجود نخواهد داشت، بلکه می‌توان تا عمق 15 متری از سطح آب با دوربین فیلم‌برداری کرد. حالا می‌توانیم ورزش‌های آبی را هم به لیست ورزش‌های هیجان‌انگیزمان اضافه کنیم. تهدید دیگر دیوایس‌های الکترونیکی به ویژه ابزارهای نوری مانند دوربین و لنز گرد و غبار است. ساحل یا کویر، حتی محیط‌ های شهری مملو از دانه‌های شن و ماسه و ریزگردهای مختلف است که ممکن برای دوربین ما خطرناک باشد. بدنه‌ی فلزی و کامپوزیتی این دوربین مانند دژی مستحکم در مقابل این خطر هم از دوربین دوست‌داشتنی فوجی مراقبت می‌کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Finepix XP90 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm Finepix XP90 Digital Camera Finepix XP90 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
مقاوم (ضد آب،ضد ضربه)
ابعاد
27.8 × 71 × 109.6 میلی متر
وزن
203 گرم
ضد آب
هست
توضیحات قابلیت ضد آب
تا عمق 15 متری در 120 دقیقه
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت حسگر
16.4 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1 - 16:9 - 3:2 - 4:3
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
3456 × 4608
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
140 - 28 میلی متر
محدوده دیافراگم
F/3.9-4.9
بزرگ‌نمایی اپتیکال
5 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
60 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
2 برابر
توضیحات لرزشگیر
MIL-STD-810F-516.5 Fuji's standard;1.75m
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
9 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
H.264 - MOV
ضبط صدا
مونو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
4 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
6400
ایزو
100-6400
عکاسی پیاپی
10 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
920000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
ندارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD - SDHC - SD XC
کارت حافظه همراه
حافظه داخلی: 96 مپابایت
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NP-45S
سایر مشخصات و قابلیت ها
مقاوم در برابر گرد . خاک، یخ‌زدگی، ضربه و آب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم