برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی دیجیتال کامپکت جی ایکس 700 Fujifilm FinePix JX700 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کامپکت جی ایکس 700 Fujifilm FinePix JX700 Digital Camera کد 10246 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم کامپکت Fujifilm FinePix JX700 Digital Camera در رنگ های مختلف و با کیفیت تصاویری عالی با بدنه ای شیک و جمع و جور  طراحی شده است و می توان گفت از همان دوربین هایی است که اغلب کاربران به دنبال آن هستند.   JX700 دوربینی خانگیست که هرجا بروید همراه شما خواهد بود و دوربینی ایده ال برای سفر است که هرکدام از اعضای خانواده به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند این ویژگی راحتی استفاده از این دوربین می تواند نقطه قوت و برگ برنده آن باشد کسی که فقط قصد عکاسی با کیفیت داردو به دنبال حرفه ای شدن در تخصص عکاسی و فیلم نیست این دوربین گزینه خوبی برای او می باشد. نمایشگر بزرگ و روشن JX700 بسیار عالی برای کادر بندی و مرور تصاویر می باشد و از رزولوشن 230000 پیکسل آن متشکریم چرا که اشتراک گذاری تصاویر را لذت بخش تر از همیشه خواهد کرد.

وارد خصوصیات فنی دوربین فوجی فیلم می شویم. لنز این دوربین از نوع Fujinon Lens بافاصله کانونی 130-26 میلی‌متر و محدوده دیافراگم F3.5 تا F6.3 است. لنز JX700 دارای 5 برابر بزرگنمایی اپتیکال و 7.2 برابر بزرگنمایی دیجیتال است این قدرت زوم خیلی عالی است و می تواند رویای بسیاری از کاربران را براورده سازد. از حرکت های احتمالی دوربین نگران نباشید. اگر درحین عکاسی لرزش ایجاد شود این لرزش توسط دوربین حذف می شود چراکه این لنز دارای لرزشگیر  تصویر از نوع  لرزشگیر دیجیتال (Digital Image Stabilization) است که تا حدودی جلوی لرزش دست را می‌گیرد. حداقل فاصله فوکوس نرمال این لنز در حالت واید 50 سانتیمتر و در حالت تله 90 سانتیمتر است. نوع فوکوس این لنز TTL contrast AF - مودهای فوکوس : (Single AF / Continuous AF (SR AUTO, Movie است. یکی از ویژگی‌های این دوربین فوکوس در حالت ماکرو و زوم اپتیکال در حین فیلم‌برداری است. 

با دوربین JX700 حتی در محدوده ی زوم 5 برابر نتایجی کاملا بی نقص و با کیفیت ثبت خواهید کرد و این خصوصیت جالب برای ماجراجویی های شما بسیار ایده آل خواهد بود.لنز واید 26 میلیمتری آن مناسب برای عکاسی از چشم انداز و لنز 130 میلیمتری آن ایده ال برای کلوزاپ می باشد.سنسور آن از نوع CCD 16 مگاپیکسل می باشد که عامل وضوح تصاویر و ثبت تمامی جزییات است.با این سنسور حتی زمانی که تصاویر در سایز بزرگ چاپ شوند عکس ها همچنان در رنگ های زنده و روشن باقی خواهند ماند.

این سیستم به صورت خودکار از لرزش دست حین عکاسی میکاهد و از تاری و کشیدگی تصاویر جلوگیری میکند بنابراین عامل تصاویری واضح و روشن خواهد بود.به عبارت دیگر به صورت خودکار سوژه های بلور شده را تشخیص می دهد و بلافاصله برای برای ثبت تصاویری واضح و روشن سرعت شاتر را بالا می برد. به تصویر زیر دقت کنید احتمالا بارا برای شما پیش آمده است که خواسته اید عکسی از خود داشته باشید و اغلب عکس هایتان را پلک زده اید و این اصلا خوشایند نخواهد بود.

سیستم تشخیص پلک: اگر دوربین را روی این حالت قرار دهید هنگامی که سوژه درون کادر پلک زده باشد به شما هشدار خواهد داد و قبل از اینکه عکس دیگر بگیرید برای شما آپشنی قرار می دهد که آیا میخواهید دوباره عکس بگیرید ، یا میخواهید همان عکس را ذخیره کنید و یا اینکه آن را حذف کنید. پس قبل از اینکه عکس های ناقص خود را رها کنید آن ها را م یتوانید اصلاح کنید
دکمه جداگانه ای برای ضبط فیلم وجود دارد و این عکاسی و فیلمبرداری را راحت تر می کند و یک ویژگی مثبت است. به راحتی کنترل های دم دست و مناسب برای کاربران امکان استفاده راحت و یادگیری سریع را فراهم می کند. 
 
 دوربین فوجی فیلم شما علاوه بر داشتن کیفیت در عملکرد خود از استحکام بالایی هم برخوردار است. جنس بدنه FinePix JX700 از فلز است. این دوربین با باتری و کارت حافظه 117 گرم وزن دارد و در ابعاد 95.7 × 57.6 × 20.2 میلی‌متر است.  با روشن شدن دوربین لنز آن به سمت بیرون باز می‌شود. وقتی از روبرو دوربین را ببینید، فلاش درست بالای لنز در سمت چپ دوربین قرارگرفته است. صفحه‌نمایش در پشت دوربین است و در کنار آن دکمه رکورد و دکمه‌های منو و تنظیمات قرارگرفته است. در بالای دوربین دکمه خاموش و روشن و دکمه شاتر قرارگرفته است. در زیر دوربین درگاه USB قرار دارد. در کنار بدنه سمت راست دو شکاف کوچک قرار دارد که برای نصب بند دستی یا بند گردنی است
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره v دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کامپکت Fujifilm FinePix JX700 Digital Camera  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت
ابعاد
95.7 × 57.6 × 20.2 میلی متر
وزن
با باتری و کارت حافظه 117 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CCD
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت حسگر
16 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
4:3, 3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
(JPEG (Exif Ver 2.3
حداکثر رزولوشن عکس
3216 × 4288 و 2864 × 4288 و 2416 × 4288 و 2304 × 3072 و 2048 × 3072 و 1728 × 3072 و 1536 × 2048 و 1360 × 2048 و 1080 × 1920
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
26-130 میلی متر
محدوده دیافراگم
F3.5 تا F6.3
بزرگ‌نمایی اپتیکال
5 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
سایر توضیحات فوکوس
نوع فوکوس : TTL contrast AF - مودهای فوکوس : (Single AF / Continuous AF (SR AUTO, Movie
جبران نوردهی
TLT 256 منطقه‌ای - چندگانه، مرکزی، نقطه‌ای
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
در حالت واید 50 سانتیمتر و در حالت تله 90 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
7.2 برابر
توضیحات لرزشگیر
لرزشگیر دیجیتال (Digital Image Stabilization)
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
(AVI (Motion JPEG
توضیحات فیلم
قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت HD در ابعاد 720 × 1280 پیکسل و با سرعت‌ 30 فریم بر ثانیه ..
ضبط صدا
صدا به صورت مونو (Mono) ضبط می‌شود و در مدت زمان فیلم‌برداری هرگاه از زوم اپتیکال استفاده شود صدا ضبط نمی‌شود (Sounds Will Not Be Recorded During Optical Zoom Operation)
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/1400 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
8 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
اتوماتیک 100 و 200 و 400 و 800 و 1600 و (3220 در حالت تقویت شده و در رزولوشن ‌های پایین‌تر)
عکاسی پیاپی
قابلیت عکاسی پی در پی با سرعت 1.1 فریم بر ثانیه حداکثر 3 عکس
فلاش
فلاش داخلی با برد 4.5 متر
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
صفحه نمایش رنگی از نوع TFT با قابلیت پوشش‌دهی 90% میدان دید ( TFT Color LCD Monitor, Approx. 96% Coverage)
سایز صفحه نمایش
2.7 اینچ
دقت صفحه نمایش
230,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
ندارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD , SDHC, SD XC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
ندارد
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
باتری یون لیتیومی قابل شارژ
سایر مشخصات و قابلیت ها
دارای باتری لیتیومی شارژر باتری کابل USB بند دور دست دفترچه راهنما سی‌دی نرم‌افزاری همراه دوربین
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم