برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی دیجیتال آینه فوجی فیلم ایکس-ای2 Fujifilm X-A2 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال آینه فوجی فیلم ایکس-ای2 Fujifilm X-A2 Digital Camera کد 10243 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم بدون آینه Fujifilm X-A2 Digital Camera X-A2 به شما اجازه می دهد که بهترین و مهم ترین لحظات زندگی خود را به شیوه ای متفاوت و جذاب ثبت کنید. دوربین های سری X فوجی فیلم فوق العاده خوشنام و به کیفیت خوب معروف اند. عکاسی سلفی )خودنگاره) ، عکاسی ماکرو و عکاسی در نور اندک با فلاش زمینه هایی هستند که دوربین X-A2 Fujifilmm در آنها بسیار حرفه ای عمل می کند. این دوربین همراه خوبی برا بهبود عکاسی شما و حرفه ای تر شدن شما است و خلاقیت شما را در این زمینه رشد خواهد داد چراکه گزینه هایی دارد که می تواند برای یک عکاسی حرفه ای یاریگر باشد.
X-A2 دارای یک صفحه نمایشگر 3 اینچی است که از قابلیت چرخیدن در محدوده‌ای 170 درجه‌ای به سمت بالا بهره می‌برد و این موضوع برای عکس های سلفی و یا عکس هایی در زاویه ها و حالت های مختلف بسیار مناسب است.  این ویژگی دست کاربر را در تعیین موقعیت دوربین به خود باز می گذارد. مواقعی مثل جمعیت زیاد یا توانایی مانور کم برای عکاس مواردی است که چرخان بودن LCD کار را بسیار ساده‌تر می‌کند.درست مثل یک خبرنگار! اما سیاست حذف چشمی یا View Finder یکی از معایبی است که متأسفانه فوجی برای این سری از دوربین‌هایش در پیش گرفته‌ است. که شاید داشتن صفحه نمایش این مورد را کمرنگ کرده است. 

 تنها تفاوت بزرگش با مدل قبل داشتن صفحه نمایش LCD با قابلیت چرخش 175 درجه است. مانند نسل قبل X-A2 هم به حسگر APS-C CMOS 16 مگاپیکسلی با الگوی Bayer مجهز است و دیگر شاهد به کارگیری حسگر X-Trans نیستیم. صفحه نمایش X-A2 وضوحی معادل 920 هزار نقطه دارد و از سایر ویژگی های آن می توان به Wi-Fi و حالت شبیه سازی ClassicChrome اشاه کرد. پس عکس بگیرید و با فناوری ارتباطی تعبیه شده در آن به اشتراک بگذارید. 

دوربین بدون آینه فوجی مدل X-A2 یک دوربین میان رده و کامل شده‌ی مدل X-A1 است که بیشترین تغییر نسبت به مدل قبلی در طراحی و نحوه حرکت نمایشگر آن دارد. مانند دوربین‌های دیگر سری X فوجی، با یک دوربین با طراحی کلاسیک و لنز قابل تعویض مواجهیم. با این حال سادگی ظاهری ان دوربین پایان همه چیز نیست و در واقع یک فناوری مدرن در پس این سادگی قرار گرفته است که به این دوربین محبوبیت فوق‌العاده‌ای بخشیده است. شاید بتوان گفت برند فوجی با ارائه‌ی این سری از دوربین‌ها، هم به خاطر طراحی کلاسیک، هم به خاطر عدم وجود آینه و هم قابلیت تعویض لنز جان تازه‌ای گرفت و توانست دوباره در بازار داغ دوربین‌های دیجیتال طرفداران قدیمی خود را خوشحال کند.

سرعت شاتر این دوربین از 4000/1 تا 30 ثانیه قابل تغییر است و در کنار بازه‌ی حساسیت 100 تا 25600 ایزو، به عکاس کمک می‌کند در شرایط نوری و حرکتی مختلف عکس‌های مناسبی بگیرد. یکی از فناوری‌هایی که به تازگی دوربین‌های دیجیال به آن‌ مجهز شده‌اند توانایی انتقال عکس‌ها از طریق WiFi است این فناوری با توجه به سرعت پیرفت عصر اطلاعات ضرورتی اجتناب ناپذیر در این دوربین ها است. این ویژگی مشکل قدیمی استفاده از کابل یا درگاه کارت حافظه را برای انتقال عکس‌های گرفته شده حل می‌کند. با نصب اپلیکیشن‌های طراحی شده توسط سازندگان دوربین کاربر می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌های ضبط شده را به دیوایس‌های هوشمندی که از این توانایی برخوردارند منتقل کند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی X-A2 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم بدون آینه  Fujifilm X-A2 Digital Camera X-A2 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
بدون آینه با لنز قابل تعویض
ابعاد
117x67x40 میلی متر
وزن
350 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
APS-C
دقت حسگر
17 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1,3:2,16:9
فرمت غیرفشرده عکس
RAW و JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
4896x3264
پردازشگر
EXR Processor II
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
H.264
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
25600
عکاسی پیاپی
5.6 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد با برد 7 متر
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT LCD با قابلیت گردش
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
920,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NP-W126
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم