برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم هلوکیتی Fujifilm Instax mini Hello Kitty Limited Edition Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم هلوکیتی Fujifilm Instax mini Hello Kitty Limited Edition Digital Camera کد 10227 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قرمز
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm Instax mini Hello Kitty Limited Edition Digital Camera Instax mini Hello Kitty یکی از محصولات بسیار جذاب کمپانی «فوجی فیلم» (Fujifilm) است. این محصول، می‌تواند حین عکاسی، تصاویر ثبت‌شده را روی کاغذ مخصوص خود چاپ کند. درحقیقت عملکرد بدین صورت است که کارتریجی شامل تعدادی فیلم مخصوص درون دوربین قرار می‌گیرد. پس از گرفته‌شدن عکس، همان فیلم است که از شیار کناری بیرون می‌آید و پس از چند دقیقه قرارگرفتن در معرض نور، کم‌کم عکس ظاهر می‌شود. عکس‌ها در سایز 4×6 سانتی‌متر هستند؛ همچنین به لطف آینه به‌کاررفته در آن، می‌توان عکس‌های سلف‌پرتره عالی گرفت. طراحی بدنه‌ی این دوربین، شکل کاراکتر Hello Kitty است که برای اکثر خانم‌ها بسیار جذاب است. فاصله‌ی کانونی لنز این دوربین 60 میلی‌متر است و فاقد قابلیت بزرگ‌نمایی است. این لنز با قابلیت فوکوس خودکار، تصاویر واضحی را ثبت می‌کند. سرعت شاتر آن 1/60 ثانیه است. منبع تغذیه‌ی این مدل از طریق باتری قلمی (AA) فراهم می‌شود. برای تجربه‌ی یک عکاسی خاطره‌انگیز، این مدل بسیار مناسب است.

شخصیت هلو کیتی برای بیش از 40 سال به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای کودکان در سراسر جهان شناخته می‌شود. هر ابزار و اسباب‌بازی که فکرش را بکنید با عکس و طرح این شخصیت ساخته شده است. تا اینکه فوجی هم به فکر افتاد تا نسخه‌ی کودکانه سری موفق دوربین‌های خود یعنی سری Instax را با طرحی از این شخصیت محبوب ارائه دهد. دوربین‌های «Instax» استاندارد شرکت فوجی همیشه جالب توجه بوده‌اند اما تولید دوربینی با همان کارایی و طرحی مخصوص کودکان توجه بسیاری از علاقمندان را به سوی خود جلب کرد.

مهم‌ترین ویژگی «Fujifilm Instax mini Hello Kitty Limited Edition» استفاده از طرح اصلی هلو کیتی در ساخت بدنه‌‌ی آن است. طرحی که به نوعی برگ برنده‌ی این محصول نیز به شمار می‌رود. بعد از طرح ایده‌ی تولید دوربینی برای کودکان و نوجوانان، فوجی با هوشمندی تمام این طرح را برگزید و با صاحبان امتیاز آن وارد مذاکره شد تا بتواند به عنوان یک محصول تولید محدود آن را روانه‌ی بازار کند.

فوجی سعی کرد تا ساده‌ترین شیوه‌ی کاربری را برای این محصول در نظر بگیرد. به جرأت می‌توان گفت این دوربین نزدیک‌ترین محصول به مفهوم Point&Shoot یا ببین و بگیر است. کاربر این دوربین کافیست کلید کنار لنز را فشار داده و دوربین را پر حالت روشن قرار دهد. سپس قاب دلخواه خود را از منظره یاب پیدا کرده و کلید شاتر را فشار دهد. برای به دست آمدن یک عکس جذاب و دوست‌داشتنی تنها همین حرکت کافی‌ست. فوجی محبوبیت عکس‌های سلفی را هم از یاد نبرده و با تعبیه کردن یک آینه‌ی محدب کوچک کنار دهانه‌ی لنز، امکان گرفتن عکس‌های سلفی با دقت بالا را برای کاربر آن فراهم کرده است. «Fujifilm Instax mini Hello Kitty Limited Edition» می‌تواند از سوژه‌ای که حداقل در فاصله‌ی 60سانتی‌متری خود قرار دارد عکسی واضح بگیرد. با توجه به لنزها و دیافراگم، این دوربین می‌تواند از فاصله‌ی 60سانتی‌متر تا آن‌جا که چشم کار می‌کند عکسی واضح روی کاغذ مخصوص از سوژه چاپ کند.

فناوری High-key که فوجی برای این دوربین در نظر گرفته کمک می‌کند تا عکس‌ها با وضوح بالاتری ثبت شوند. هنگام استفاده از این ویژگی، درخشندگی عکس‌ها به طور محسوسی خودنمایی می‌کند. برای عکس‌های 2 × 3 اینچ وضوح تصویر کافی و شفاف است اما وقتی عکس‌ها اسکن می‌شوند کمی تار شده و از شفافیت آنها کاسته می‌شود که باز هم باید بگوییم جای تعجبی ندارد. چشمی دوربین با لنز در یک راستا نیست در نتیجه عکاسی نماهای نزدیک در حالت ماکرو کمی چالش برانگیز است. باید خودتان لنز را مستقیما بر روی سوژه‌ی عکاسی قرار دهید و اگر در حالت‌های نزدیک به چشمی اعتماد کنید عکسی که ظاهر می شود شما را کاملا ناامید خواهد کرد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم هلوکیتی را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Instax mini Hello Kitty دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm Instax mini Hello Kitty Limited Edition Digital Camera Instax mini Hello Kitty را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
چاپ سریع
ابعاد
69 × 145 × 169 میلی متر
وزن
395 گرم
ضد آب
نیست
لنز
فاصله کانونی
60 میلی متر
فوکوس خودکار
دارد
لرزشگیر تصویر
دارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/60 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
100
عکاسی پیاپی
ندارد
فلاش
ندارد
صفحه نمایش
چشمی
دارد
سایر مشخصات
نوع باتری
قلمی آلکالاین سایز AA (قابلیت استفاده از باتری قابل شارژ)
مشخصات باتری
دو عدد باتری قلمی
سایر مشخصات و قابلیت ها
-توانایی چاپ آنی عکس ها با استفاده از فناوری مخصوص- فیلم مصرفی فوجی فیلم Instax mini
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-01-01

دوربین عکس نمیگیرد همه ی چراغ های کنار لنز همزمان روشن خاموش میشوند

1398-01-13

درود تماس با گارانتیش بگیرید که بتونن دقیق راهنماییتون کنند. موفق باشید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم