برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم واید300 Fujifilm Instax wide 300 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم واید300 Fujifilm Instax wide 300 Digital Camera کد 10226 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax wide 300 Digital Camera Instax wide 300 جایگزینی برای «Instax Wide 210’s» است. دوست دارید لحظات خاطره انگیز خود را ثبت کنید و این دوربین که یادآور نوستالژیک هاست شاید بهترین گزینه برای این کار باشد. عکس های خانوادگی ، دوستانه و گردشی که در ابعادی مناسب در لحظه برای شما چاپ می شودو از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند. این عکس ها که در آلبوم خاطرات شما قرار بگیرند ارزش دوچندان پیدا می کنند. اینکه بتوانید عکس های رنگی فوری بگیرید و آن را به اطرافیانتان نشان دهید انقدر هیجان انگیز است که بتواند شما را برای خرید یک دوربین شخصی با قابلیت چاپ فوری ترغیب کند.
لنز 95 میلی‌متری با f/14 با دو فوکوس مختلف و چشمی 0.37x در این دوربین به کار رفته شده . Instax Wide 300 در ابعاد 96 × 188 × 120 میلی‌متر  و وزن 635 گرم ارائه شده است.  فوجی‌فیلم لبه‌های منحنی و نرم این  مدل را کنار گذاشته و به سراغ طراحی لبه‌دارتر و دو رنگ مشکی و نقره‌ای رفته است که شباهت خیلی زیادی نسبت  به دوربین‌های نگاتیوی قدیمی دارد. بر خلاف «Fujifilm Instax Mini 90» این مدل مانند جوجه اردک زشت است. با کوچک کردن اندازه این دوربین، اجزای دوربین مانند دکمه‌ی شاتر، لنز، فلاش و چشمی گویی که در آخرین مرحله‌ی ساخت دوربین به آن متصل شده‌اند و کمی زشت به نظر می‌رسند.

instax WIDE 300

مهم‌ترین ویژگی Instax Wide 300 همان چاپ فوری عکس های با کیفیت است.  این دوربین از فیلم‌های بزرگ‌تر با اندازه 8٫6* 10٫9 سانتی‌متر استفاده می‌کند تا تصاویر واید در اندازه 6٫0 * 9٫9 سانتی‌متر چاپ کند؛ به همین دلیل گزینه مناسبی برای عکاسی در مهمانی‌ها و عکس‌های دسته‌جمعی است پس اگر شما هم از آن دسته آدم هایی هستید که به دنبال خاطره بازی هستید و در میان اعضای خانواده و فامیل شخصیتی ماجراجو دارید این دوربینی است که خوراک شما می باشد. . عکس‌های گرفته‌شده بسیار با‌کیفیت است و چهره‌ی افراد با حداکثر وضوح ثبت می‌شود. همچنین از یک لنز جمع‌شونده‌ی 95mm f/14 – با امکان تنظیم دو محدوده فوکوس - بهره می‌برد که کمک می‌کند عکس‌های شارپ‌تری گرفته شود.
هر چند اندازه دوربین نسبت به دستان شما بزرگ به نظر می رسد و شابد برای بار اول که در دست می گیرید حس خوشایندی نداشته باشید ولی اگر از بند گردنی استفاده کنید کم کم این موضوع برای شما عادی می شود. ظرفیت دوربین 10 فیلم است پس همیشه تعدادی فیلم اضافه همراه خود داشته باشید تا به خاطر عکاسی های پی در پی که البته ناشی از علاقه شما به این دوربین است، غافلگیر نشوید و درست زمانی که یک سوژه را گیر انداخته اید بدون فیلم نمانید. برای وارد کردن فیلم فقط کافی است پوشش پشتی دوربین را باز کرده و فیلم را جایگداری کنید. فیلم‌ها فقط به صورت رنگی موجود هستند که از معایب این دوربین محسوب می‌شود زیرا افراد بسیاری به عکاسی سیاه و سفید علاقه دارند و این دوربین‌ بلافاصله بعد از گرفتن عکس، آنرا چاپ می‌کند و نمی‌توانید آنها را ویرایش کنید و افکت‌های مختلف را در آنها به کار ببرید.

در قسمت سمت چپ چشمی دوربین قرار دارد و دید خوبی دارد اما نسبت به مدل «Wide 210» کمی کوچک‌تر است. فلاشی قدرتمند در دوربین تعبیه شده که به راحتی می‌تواند قرمزی چشم افراد را در عکس از بین ببرد. فلاش در محیط‌های تاریک به صورت اتوماتیک عمل می‌کند حتی اگر فراموش کرده باشید آن را روشن کنید. پس هرگز نگران تار شدن عکس ها در محیط های با نور کم نباشید . همچنین دکمه‌ی تنظیم روشنایی در دوربین طراحی شده که می‌توانید با ان میزان روشنایی و تاریکی عکس را تنظیم کنید که از میزان ±2/3 EV موجود است. همچنین صفحه نمایش LCD در بدنه‌ی دوربین تعبیه شده است که تعداد عکس‌های باقی‌مانده، تنظیم نور و حالت فلاش را نشان می‌دهد.
مروری بر ویژگی‌های اصلی فوجی Instax Wide 300:
- بهره‌گیری از یک لنز جمع‌شونده 95mm f/14
- محدوده فوکوس از 7٫5تا 25سانتی‌متر یا 25سانتی‌متر تا بی‌نهایت
- حلقه‌ی گردان لنز مخصوص تنظیم کردن فوکوس
- فعال‌کننده الکترونیکی شاتر با محدوده سرعت 1/64 تا 1/200 ثانیه
- جبران نوردهی با محدوده +-2/3 EV مخصوص عکاسی در محیط تقریباً تاریک
- زمان شارژ کامل فلاش بین 0٫2 تا 6 ثانیه
- ال‌ای‌دی نشان‌دهنده وضعیت فلاش
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Instax wide 300 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax wide 300 Digital Camera Instax wide 300 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
چاپ سریع
ابعاد
167.8x94.7x120.9 میلی متر
وزن
612 گرم
ضد آب
نیست
لنز
فاصله کانونی
95 میلی متر
فوکوس خودکار
دارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/64 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/200 ثانیه
حداقل حساسیت
100
فلاش
دارد
صفحه نمایش
چشمی
دارد
سایر مشخصات
نوع باتری
قلمی آلکالاین سایز AA (قابلیت استفاده از باتری قابل شارژ)
مشخصات باتری
4 عدد باتری قلمی
سایر مشخصات و قابلیت ها
-توانایی چاپ آنی عکس ها با استفاده از فناوری مخصوص- فیلم مصرفی فوجی فیلم Instax Wide
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم