برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مینی اینستکسمینی 90 نئو کلاسیک Fujifilm Instax mini 90 Neo Classic Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مینی اینستکسمینی 90 نئو کلاسیک Fujifilm Instax mini 90 Neo Classic Digital Camera کد 10222 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax mini 90 Neo Classic Digital CameraInstax mini 90 Neo Classic یکی از جدیدترین‌ها در سری Instax شرکت فوجی است. عکس هایی رنگی که با این دوربین گرفته میشود یکی از زیباترین عکس هایی است که شما می توانید با یک دوربین غیر دیجیتالی و چاپ فوری بگیرید. قابلیت هایی که به دوربین های چاپ فری اضافه می شود در حال ایجاد توازن بین دوربین های مدرن و کلاسیک است. داشتن یک چشمی مناسب در دوربین فوجی فیلم Instax mini 90 و یک لنز 60 میلی متری با قابلیت جمع شدن و همینطور کنترل هایی که در قالب دکمه هایی در پشت دوربین به همراه یک صفحه نمایش LCD برای نشان دادن تعداد فیلم‌های باقی مانده و سایر تنظیمات مربوطه وجود دارد. حالت‌های عکس‌برداری متنوع این دوربین شامل موارد زیر است: High performance flash، Party mode، Kids mode، Landscape mode، Brightness mode، Macro mode، Bulb exposure mode، Double exposure mode.
دوربین‌های «Instax» استاندارد شرکت فوجی همیشه جالب توجه بوده‌اند اما همیشه بیشتر شبیه اسباب‌بازی بوده‌اند.  «Instax Mini 90 Neo Classic» با این هدف طراحی شده است که به مصرف‌کنندگان انتخاب بهتری ارائه دهد. «Instax Mini 90 Neo Classic» دوربینی فوری است که از فیلم‌های 2 × 3 اینچ استفاده می‌کند. کافی است دوربین را به موضوع مورد نظر خود نشانه بگیرید و دکمه‌ی شاتر را فشار دهید تا دوربین در مقابل چشمان شما عکس را از سوی دیگر ظاهر کند. به عنوان پرچمدار و «Flagship» سری «Instax» این مدل ویژگی‌های بیشتر و ظاهری شیک‌تر ارائه می‌کند.
حالات مختلفی را می توان برای این دوربین مشاهده کرد. در حالت Brightness شما می‌توانید مقدار نور عکس را کنترل کرده و به صورت Low-Key یا High-Key عکس‌برداری کنید. در حالت Bulb می‌توانید تا 10 ثانیه به صورت مستمر نوردهی کرده و شاتر را باز نگاه دارید، و اما حالت جالب‌تر این دوربین امکان عکس‌برداری به صورت نوردهی دوگانه یا Double Exposure است که در عمل دو تصویر را بر روی هم منطبق می‌ کند. این تنوع حالات در نوردهی این دوربین باعث می شود شما بتوانید به راحتی عکاسی کنید و بتوانید با سوژه های خود بیشتر تعاول کنید. 

به جرات می‌توان گفت که ظاهر قدیمی «Instax Mini 90 Neo Classic» از ویژگی‌های اصلی آن محسوب می شود و به نوعی برگ برنده‌ی آن است. طراحی قدیمی حتی در دوربین‌های دیجیتال ظاهرا برای شرکت فوجی خوش‌یمن و سودآور بوده است و همین موضوع در این مدل نیز صدق می‌کند. در «Instax Mini 90 Neo Classic» برخلاف دیگر مدل‌های Instax از ظاهری مانند سفینه‌ی فضایی خبری نیست و شاید این مورد یکی از خصوصیاتی باشد که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. 

هرچند هزینه عکس های این دوربین بالاست ولی در مقایسه با انواع  دیگر دوربین های فوری مثل دوربین  Polaroid 600  که 3 برابر این مدل هزینه دارد قطعا این هزینه برای هر عکس کمتر به چشم خواهد آمد. فوجی‌فیلم نگاهی ویژه به سری Instax دارد پس جای نگرانی ندارد که فیلم‌های مورد استفاده در این دوربین روزی نایاب شوند. اگر توانایی خرید آن را دارید این دوربین انتخابی ایده‌آل برای شماست. بدون شک از استفاده از آن لذت خواهید برد. با این حال اصلا انتظار نداشته باشید که عکس‌های گرفته شده قابل مقایسه با عکس‌های دوربین‌های DSLR باشند.
شاید اگر این دوربین را داشته باشید نیازی به خرید دوربین های دیگر را در خود نبینید. در مورد حالات نوردهی ایندوربین بالاتر به طور مختصر صحبت شد و اکنون در این مورد بیشتر حرف میزنیم. در زمینه‌ی عملکرد دوربین چندین مورد از جایگاه پرچمداری «Instax Mini 90 Neo Classic» در سری Instax دفاع می‌کنند. چندین حالت برای نوردهی «Exposure» وجود دارند که بعضی از آنها سودمند هستند. حالت «Party Mode» از سرعت بالاتر شاتر استفاده می‌کند تا نور پس‌زمینه‌ی بیشتری را گرفته و تاثیر نور فلش را در عکس تنظیم کند. حالت «Kid Mode» از سرعت کوتاهی برای شاتر استفاده می‌کند تا تصویر را به سرعت ثبت کند.
علاوه بر این حالت دیگری وجود دارد که در آن شاتر تا مادامی که انگشت خود را بر روی دکمه‌ی شاتر نگاه دارید باز می‌ماند. همچنین می‌توانید تنظیمات روشنایی «Brightness» را تنظیم کنید و نور بیشتر یا کمتری به عکس‌های خود بدهید. یکی از حالت‌های جالب به کار رفته در «Instax Mini 90 Neo Classic» حالت نوردهی دوگانه «Double Exposure» است. نوردهی در این حالت کمی غیرقابل پیش‌بینی است و عکس گرفته شده را نمی‌توانید خیلی تحت کنتل داشته باشید اما عکس‌های گرفته شده اگر فوق‌العاده نباشند بسیار جالب هستند. به دو عکس زیر که نمونه هایی از نوردهی دوگانه هستند دقت کنید.

از لنز دوربین که بخواهیم صحبت کنیم باید گفت در نوع خود یک انتخاب مناسب برای این سری از دوربین ها به شمار می رود. لنز دوربین دارای دو عنصر اپتیکی است و بازترین و بسته‌ترین مقدار دیافراگم آن، به‌ترتیب، f/12.7 و f/22 است. می‌توانید در حالی که از چشمی دوربین در حالت رصد کردن سوژه و تنظیم قاب تصویر هستید، با حلقه دور لنز، فوکوس تصویر را تحت کنترل داشته باشید. فلاش دوربین نیز دارای حالت‌های متعددی است و می‌توان به عنوان مثال، آن را بر روی حالت کاهش قرمزی چشم قرار دهید. امکان کنترل‌نوردهی از دیگر مشخصات این دوربین زیبا است. با این توصیفات قطعا نظرتان در مورد این دوربین کاملا تغییر کده و فکر خرید یکی این دوربین ها را در سر می پرورانید.
فیلم‌های مورد استفاده در این دوربین – که در حقیقت نقش حسگر دوربین را ایفا می‌کنند – 54 × 86 سانتی‌متر بوده و اندازه تصاویر تهیه شده 46 × 62 سانتی‌متر است. اگر میخواهید با این دوربین ها عکاسی داشته باشید بهتر است بدانید فیلم‌های دوربین به صورت جداگانه به فروش می‌رسند. انرژی دوربین با باتری قابل شارژ تهیه شده و به همراه دوربین بندگردنی و شارژر باتری نیز عرضه می‌شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Instax mini 90 Neo Classic دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم  Fujifilm Instax mini 90 Neo Classic Digital CameraInstax mini 90 Neo Classic را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
چاپ سریع
ابعاد
113x91.9x57.2 میلی متر
وزن
296 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
60 میلی متر
حالت ماکرو
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
لرزشگیر تصویر
ندارد
فیلم
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/400 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1.8 ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
ندارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
چشمی
دارد
تصویر زنده Live View
ندارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
ندارد
خروجی USB
ندارد
خروجی تلویزیون
ندارد
سایر مشخصات
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NP-45A
سایر مشخصات و قابلیت ها
-توانایی چاپ آنی عکس ها با استفاده از فناوری مخصوص. فیلم مصرفی فوجی فیلم Instax mini
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم