برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال اس تی سامسونگ Samsung ST150F Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال اس تی سامسونگ Samsung ST150F Digital Camera کد 10213 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • نقره ای
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ Samsung ST150F Digital Camera ST150F سبک؛ سریع تر، دقیق تر و حرفه ای و هوشمند است .قابلیت Smart Auto در دوربین ST-150F سامسونگ قابلیتی ستودنی است که به کمک عکاس می آید و یک همکار خوب برای اوست به این صورت که پس از بررسی محیط مورد نظر برای عکاسی، بهترین حالت صحنه را انتخاب کرده و در نهایت تصویری ویژه به یادگار خواهد گذاشت. این قابلیت دارای 16 حالت برای عکس و 4 حالت برای فیلم است. با بهره گیری از این قابلیت در دوربین دیجیتال ES-95 سامسونگ می توانید دو تصویر را به صورت همزمان مشاهده کنید! برای انجام این کار تنها لازم است یک تصویر را وارد تصویر دیگر کرده و اندازه ی آن را به صوت دلخواه تنظیم کنید.
قابلیت Motion Photo در دوربین دیجیتال ST-150F سامسونگ این امکان را فراهم آورده است تا زمان را ثابت نگه دارید! مثلا شخصی را در حال رقص ببینید در حالیکه کسانی که در اطراف او هستند مانند مجسمه سر جای خود ثابت ایستاده اند! برای انجام این کار تنها لازم است تا تصویر مورد نظر خود را ثبت و نقطه ای که مایلید در حرکت باشد را انتخاب کنید. به همین راحتی عکس های جذاب بگیرید. 

Closer, wider, brighter

برای ST150F یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که با زوم ۵ برابری اپتیکال می تواند به عنوان یک ویژگی بی نطیر برای این دوربین رقم بخورد. اگر به دنبال دوربین هایی هستید که بهتوانید بدون دردسر و به راحتی عکاسی کنید و در واقع شما عکاس حرفه ای نیستید این دوربین جوابگوی خواسته شماست که می توانید ساده‌ترین نوع عکاسی را با کیفیتی بالا تجربه کنند . سنسور یا حسگر صفحه‌ای حاوی هزاران پیکسل‌ است که فتون‌های نوری با آن برخورد می‌کنند. فوتون‌هایی که به پیکسل‌ها برخورد کرده سپس به شارژ الکتریکی تبدیل شده و پس از تبدیل به ولتاژ تقویت می‌شوند. در آخر این ولتاژ به کمک چندین مدار به مقدارهای دیجیتالی تبدیل می‌شوند. سنسورها به دو دسته‌ی CCD و CMOS تقسیم می‌شوند که سنسور در نظر گرفته شده برای این دوربین از نوع CCD است.

به عکس های خود هیجان ببخشید

ضبط فیلم با این دوربین بسیار با کیفیت خواهد بود به طوری که دوربین سامسونگ ویدئوها را با کیفیت اچ دی 720p، واضح تر از همیشه ثبت می کند. وقتی از یک اجرا عکس می گیرید، تمام صندلی ها بهترین صندلی سالن خواهند بود. چرا که زوم اپتیکال 5 برابر به شما اجازه می دهد حتی از ردیف های پشتی عکس های نمای-نزدیک بسیار خوبی بگیرید. تصور کنید در یک سالن برای نمایش یک جشنواره رفته اید و می خواهید لحظاتی را ثبت و ضبط کنید.  لنز واید (زوایه باز) 25 میلیمتری تمام حرکات روی صحنه را ثبت خواهد کرد. و ترکیب ویژگی های دوربین 16.2 مگاپیکسلی و لنز مجهز به دیافراگم F2.5، تصاویری با کیفیت عالی برای شما خلق می کنند – حتی در نور کم.
نمایشگر 3 اینچی دوربین سامسونگ می تواند به صورت هوشمند کنتراست و بازتولید رنگ بهبود یافته برای عکاس را فراهم کند و با این قابلیت می توانید از یک تصویر عریض تر و شفافتر لذت ببرید. و روشنایی ال سی دی هوشمند آن به طور خودکار میزان نور محیط را تشخیص داده و روشنایی ال سی دی را برای تماشای تصویر بهینه تنظیم می کند. این دستگاه به سلایق شما اهمیت می دهد به همین دلیل است که این دوربین هوشمند را یک دستگاه هوشمند می دانیم.

Instant sharing and saving, simply

دوربین هوشمند ST-150F قادر به اتصال به وای فای است؛ بدین ترتیب می توان از طریق قابلیت هایی مانند Social Sharing، فضای Cloud، ایمیل و AllShare Play لحظات خود را با دیگران به اشتراک گذاشت و یا در میان دستگاه هایی از قبیل تلفن همراه و تبلت نیز به انتقال عکس ها پرداخت بنابراین کاربران می توانند از طریق اتصال به موبایل (MobileLink) و ویزور (Remote Viewfinder) به سایر گوشی های هوشمند و تبلت ها متصل شوند.

The simple way to go pro

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی ST150F دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ Samsung ST150F Digital Camera ST150F را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت
ابعاد
94X58X18 میلی متر
وزن
114 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CCD
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ - 4.55 × 6.17 میلی‌متر
دقت حسگر
16.2 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16.2 مگاپیکسل
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
25-125 میلی متر
محدوده دیافراگم
5 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
ندارد
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
HD
حداکثر سرعت فیلم
15 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم
1280 x 720 (30, 15 fps), 640 x 480 (30, 15 fps), 320 x 240 (30, 15fps)
ضبط صدا
مونو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
100 تا 3200
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
ندارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
microSD/microSDHC/microSDXC
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم