برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ابزار چند کاره مگا Mega PLB003A Multifunctional Tools

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ابزار چند کاره مگا Mega PLB003A Multifunctional Tools کد 14227 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ابزار چند کاره مگا Mega PLB003A Multifunctional Tools یک ابزار مناسب جهت استفاده در سفرها، کوهنوردی و پیک نیک است که میتواند همیشه همراه شما داخل کوله پشتی یا خودرو شما باشد.
ابزار چند کاره مگا تیغه هایی از جنس استیل دارد و دارای انبردست، قیچی، در بازکن، کنسرو بازکن، چراغ قوه، گوشه گیر ناخن سوهان ناخن، پیچ گوشتی دو سو، پیچ گوشتی چهارسو، خط کش و اره است که همگی در دو ابزار اصلی جای داده شده اند.
نوع ابزار به کار رفته در این محصول به صورت تاشو میباشد تا به راحتی قابل حمل باشد. وزن این مجموعه 261 گرم و ابعاد آن 1x3x15 سانتی متر است. علاوه بر این طول بلندترین تیغه این مجموعه ابزار چندکاره 70 میلی متر می باشد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری ابزار چندکاره مگا PLB003A را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ابزار چند کاره مگا دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو ابزار چند کاره مگا Mega PLB003A Multifunctional Tools را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید چاقوی سفر و ابزار چندکاره با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
کاربرد
ابزار چند کاره تاشو
ابعاد
1x3x15 سانتی متر
وزن
261 گرم
جنس بدنه
استیل
سایر توضیحات
شامل 15 عدد ابزار مختلف
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم