برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست پیپ دکتر واتسون چوبی کاراگانا (اقاقیا زرد) حکاکی دست ساز Dr. Watson Wooden Tobacco Smoking Pipe, Hand Carved

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ دکتر واتسون چوبی کاراگانا (اقاقیا زرد) حکاکی دست ساز Dr. Watson Wooden Tobacco Smoking Pipe, Hand Carved کد 18831 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
20,396,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(10 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیپ دکتر واتسون چوبی با حکاکی دست ساز Dr. Watson Wooden Tobacco Smoking Pipe, Hand Carved یک پیپ بسیار منحصر به فرد و زیباست که به شکل چنگال پرنده های شکاری طراحی شده است و  با استاندارد بالا جلا داده شده است.پیپ کتر واتسون چوبی حکاکی دست ساز به راحتی از هم جدا شده و برای حمل کردن آسان گزینه مناسبی است.
این پیپ به عنوان یک پیپ منحصر به فرد برای  کسانی که به دنبال کاری خاص و تک و همچنین به کلکسیونرهای پیپ پیشنهاد می گردد.
ابعاد پیپ Dr. Watson: طول کلی: 20 سانتی متر / ارتفاع کاسه: 6.5 سانتی متر / عمق کاسه: 4.5 سانتی متر / قطر داخلی کاسه: 1.7 سانتی متر / فیلتر: 9 میلی متر
برای ساخت پیپ دکتر واتسون چوبی از چوب و اکرلیک استفاده شده است. برای کاسه پیپ از چوب نخود و برای دهانی از پلاستیک و پیپ با موم جلا داده شده است.
ست پیپ Dr. Watson Wooden Tobacco Smoking Pipe, Hand Carved شامل:
پیپ
کیسه حمل
جعبه 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی  Dr. Watson Wooden Tobacco دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو ست پیپ دکتر واتسون چوبی با حکاکی دست ساز Dr. Watson Wooden Tobacco Smoking Pipe, Hand Carved را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس بدنه
چوب
نوع چوب
کاراگانا (اقاقیا زرد)
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
5,990,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ ویتلاکس هوس آف پایپس دست ساز چوب آبنوس به همراه کلیه لوازم جانبی Whitluck's house of pipes Handmade Wood Smoking Pipe کد 17972 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پیپ میسوری میرشام از چوب ذرت Missouri Meerschaum - Country Gentleman Corn Cob Tobacco Pipe - Bent Bit پیپ میسوری میرشام از چوب ذرت Missouri Meerschaum - Country Gentleman Corn Cob Tobacco Pipe - Bent Bit
پیشنهاد ویژه محدود
6,430,000 تومان 6,581,000 تومان
%2 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیپ میسوری میرشام از چوب ذرت Missouri Meerschaum - Country Gentleman Corn Cob Tobacco Pipe - Bent Bit کد 17970 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم