برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پیپ سیلور استیک سیگارت استایل باریک همراه کلیه لوازم جانبی SilverStick Slim Cigarette Style Pipe

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیپ سیلور استیک سیگارت استایل باریک همراه کلیه لوازم جانبی SilverStick Slim Cigarette Style Pipe کد 13150 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,548,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیپ سیلور استیک سیگارت استایل باریک همراه کلیه لوازم جانبی SilverStick Slim Cigarette Style Pipe یک پیپ بسیار با کیفیت است که بشابه با شیگارهای معمولی طراحی گردیده و در کنار وزن بسیار سبک خود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. سیلور استیک که در اوایل سال 2018 در امریکا تولید  معرفی گردیده است ، در مدت کوتاهی طرفداران بی شماری را از اقصی نقاط جهان به خود جلب نموده و به یکی از مجمبوب ترین های حال حاضر امریکا و اروپا تبدیل شده است. پبپ استیک استایل همانند پیپ های معمولی مورد استفاده قرار می گیرد و در حقیقت عملکرد کلاسیک پیپ در آن با خلاقیتی مدرن تلفیق گردیده و یگ پیپ بسیار خوب و کاربردی را ارائه نموده است . طول پیپ سیلور استیک باریک برابر 3.125 اینچ و قطر آن 0.35 اینچ می باشد . این پیپ از آلیاژ های مورد استفاده در صنعت هواپیماسازی تهیه گردیده  کاملا بدن ضرر و با دوام خواهد بود . همچنین فیلتر های سیلور استیک نیز 100% از کتان ساخته شده اند و هیچ گونه مواد شیمایی در ترکیبات آنها وجود ندارد. 
به همراه پیپ سیلور استیک اسلیم 15 عدد فیلتر و یک میله جهت تخلیه و یا پر نمودن پیپ نیز ارائه می گردد . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پیپ سیلور استیک سیگارت استایل باریک همراه کلیه لوازم جانبی SilverStick Slim Cigarette Style Pipe  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو پیپ سیلور استیک سیگارت استایل باریک همراه کلیه لوازم جانبی SilverStick Slim Cigarette Style Pipe  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس بدنه
فلز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم