برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پیپ دست ساز یوکرینین سوونییر گلابی وایکینگ 2 Ukrainian souvenir Hand Carved Tobacco Smoking Pipe Viking II

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیپ دست ساز یوکرینین سوونییر گلابی وایکینگ 2 Ukrainian souvenir Hand Carved Tobacco Smoking Pipe Viking II کد 13144 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
8,947,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیپ دست ساز یوکرینین سوونییر وایکینگ 2 Ukrainian souvenir Hand Carved Tobacco Smoking Pipe Viking II یک پیپ بسیار شیک  زیبا و در عین حال بسیار با کیفیت است که مخزن آن فلزی بوده  بدنه اش از جنس چوب گلابی ساخته شده است . طول پیپ وایکینگ 2 یوکرینین سوونییر 5.9 اینچ می باشد و ارتفاع آن 2 اینچ طراحی شده است . همچنین قطر دهانه ی پیپ 0.7 اینچ و عمق آن 1.4 اینچ است . پیپ وایکینگ 2 علاوه بر کیفیت و دوام بسیار بالایی ه دارد می تواند به عنوان یک پیپ کلکسیونی ایده آل نیز معرفی گردد. حکاکی های بر روی بدنه ی پیپ وایکینگ 2 در کنار ترکیب آن با نقش طلایی رنگ جلوه ای ویژه و لوکس به آن بخشیده که قادر است نظر تمام طرفداران پیپ های خاص را به خود جلب نماید. 
پیپ وایکینگ 2 یوکرینین سوونییر یک پیپ فیلتردار است که می توان برای آن از فیلترهای 9 میلیمتری استفاده نمود . همچنین به همراه این پیپ زیبا و شکیل یک کیف چرمی بسیار با کیفیت و با دوام نیز عرضه گردیده که می تواند علاوه بر محافظت از پیپ ، کلیه ی لوازم جانبی آن را نیز در خود نگهداری نماید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پیپ دست ساز یوکرینین سوونییر وایکینگ 2 Ukrainian souvenir Hand Carved Tobacco Smoking Pipe Viking II دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو پیپ دست ساز یوکرینین سوونییر وایکینگ 2 Ukrainian souvenir Hand Carved Tobacco Smoking Pipe Viking II را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس بدنه
چوب
نوع چوب
گلابی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم