برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پیپ دست ساز یوکرینین سوونییر دزدان دریایی ا زچوب گلابی Ukrainian souvenir Hand Carved Tobacco Smoking Pipe Pirate

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیپ دست ساز یوکرینین سوونییر دزدان دریایی ا زچوب گلابی Ukrainian souvenir Hand Carved Tobacco Smoking Pipe Pirate کد 13140 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
8,572,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیپ دست ساز یوکرینین سوونییر دزدان دریایی Ukrainian souvenir Hand Carved Tobacco Smoking Pipe Pirate یک پیپ بسیار زیبا و با کیفیت از جنس قسمت بدنه ی آن از چوب درخت گلابی است و قسمت لوله ی آن نیز از جنس اکرولیک ساخته شده است . پیپ طرح دزدان دریاییی یوکرینین سوونییر طولی به اندازه ی 15.5 سانتیمتر داشته و ارتفاع خارجی مخزن آن 6 سانتیمتر می باشد . همچنین قطر دهانه ی پیپ 1.7 سانتیمتر و عمق آن نیز 3 سانتیمتر است . پیپ دزدان دریایی یک پیپ فیلتردار ، از نوع فیلترهای 9 میلیمتری ، است و با طراحی زیبا و بسیار با کیفیت خود می تواند نظر همگان را به خود جلب نماید. 
به همراه پیپ یوکرینین سوونییر یک کیف چرمی جهت نگهداری از پیپ و دو بسته ( هر بسته 5 عدد ) توری درپوش نیز ارائه می گردد. برای تمیز کردن پیپ نیز می توان از برس های و ادوات مربوط به آن استفاده نمود . همچنین باید توجه داشته که پیپ دزدان دریایی یوکرینی سوونییر یک پیپ کاملا دست ساز بوده و تمامی حکاکی های زیبای آن نیز به صورت دستی انجام گرفته است از این رو ممکن است اندک تغییری میان نمونه ی عکاسی شده با پیپ ارسالی وجود داشته باشد که امری کاملا طبیعی و اجتناب ناپذیر می باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پیپ دست ساز یوکرینین سوونییر دزدان دریایی Ukrainian souvenir Hand Carved Tobacco Smoking Pipe Pirate دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو پیپ دست ساز یوکرینین سوونییر دزدان دریایی Ukrainian souvenir Hand Carved Tobacco Smoking Pipe Pirate را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس بدنه
چوب
نوع چوب
چوب گلابی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم