برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست پیپ جویولدلف چوب بلسان همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Wooden Tobacco Smoking Pipe Set XX027

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف چوب بلسان همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Wooden Tobacco Smoking Pipe Set XX027 کد 13135 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,300,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست پیپ جویولدلف همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Wooden Tobacco Smoking Pipe Set XX027 یک پیپ بسیار خلاقانه و زیبا از جنس چوب رز می باشد که نیازی به پایه نداشته و طراحی آن به گونه ای صورت گرفته است که بدون نیاز به پایه می توان آن را بر روی هر سطح صافی قرار داد . اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به پیپ کشیدن علاقه مندید و یا کلکسیونی از پیپپ های مختلف دارید ، بی شک پیپ XX027 جویولدلف گزینه ای استثنایی برای شما محسوب می گردد . 

ست پیپ جویولدلف XX027 شامل :

  • 1 عدد پیپ از جنس چوب بلوط به طول 4.5 اینچ و با کیفیت ساخت بسیار بالا است از جنس رزوود (چوب بلسان)
  • 10 عدد فیلتر 9 میلیمتری
  • 1 عدد قلاویز جهت نظافت و نگهداری هر چه بهتر پیپ
  • 1 عدد چوب پنبه ی ضربه گیر جهت تخلیه ی پیپ که بر روی هر سطحی قابل قرار گرفتن بوده و با ضربه زدن انتهای مخزن تنباکو به آن می توان مخزن را از تنباکوی سوخته تخلیه نمود بدون آنکه اسیبی به بدنه ی پیپ وارد شود . 
  • 10 برس جهت تمیز کردن لوله ی پیپ که می بایست پیش از هر بار مصرف مورد استفاده قرار گیرد تا مضرات آن را به حداقل رسانده و طعم تنباکو را حذف نماید. 
  • 1 عدد کوبه ی 3 کاره جهت قرار دادن تنباکو در داخل پیپ و فشردن آن 
  • 2 عدد توپ فلزی برای زیر تنباکو تا از سوختن و آسیب رسیدن به بدنهی جلوگیری نماید. 
  • 2 عدد دهانی 
  • 1 عدد کیف کیسه ای جهت نگهداری پیپ و لوازم جانبی آن

برای تمیز کردن پیپ ابتدا مطمئن شودید که پیپ کاملا سرد شده باشد و سپس اقدام به نظافت آن نمایید . همچنین توصیه می شود در نخستین دفعات استفاده از پیپ XX027 جویولدلف از روشن نگه داشتن آن به مدت طولانی خودداری شود.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ست پیپ جویولدلف XX027 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست پیپ جویولدلف همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Wooden Tobacco Smoking Pipe Set XX027 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو ست پیپ جویولدلف همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Wooden Tobacco Smoking Pipe Set XX027 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس بدنه
چوب
نوع چوب
رزوود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط
6,469,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف چوب بلوط با لوله کلاسیک و پایه تاشو همراه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipe, Classic Smoking Pipe کد 18811 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم