برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست پیپ جویولدلف چوب صندل همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Wooden Smoking Pipe Set W0300

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف چوب صندل همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Wooden Smoking Pipe Set W0300 کد 13131 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,134,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست پیپ جویولدلف همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Wooden Smoking Pipe Set W0300 شامل یک پیپ دست ساز از چوب صندل بسیار با کیفیت می باشد که بر روی آن نقوش زیبایی حکاکی گردیده است. پیپ W0300 جویولدلف در قسمت داخلی مخزن توتونش دارای لایه ای از جنس کربن می باشد که علاوه بر حفظ کیفیت و طعم توتون ، از آسیب رسیدن به آن نیز جلوگیری نموده و چنانچه به هنگام تمیز کردن آن دقت شود تا لایه ی کربن خراش پیدا نکند می تواند برای سالها یک همراه بی نظیر و با کیفیت باقی بماند. 

ست پیپ جویولدلف W0300 شامل :

  • 1 عدد پیپ از جنس چوب صندل بسیار با کیفیت و کاملا طبیعی است که کاملا سازگار با بدن بوده و استفاده از آن  کاملا بی ضرر می باشد.
  • 1 عدد پایه ی نگهدارنده پیپ فلزی که می تواند برای اکثر پیپ ها مورد استفاده قرار گیرد.
  • 2 عدد چوب پنبه ی ضربه گیر جهت تخلیه ی پیپ که بر روی هر سطحی قابل قرار گرفتن بوده و با ضربه زدن انتهای مخزن تنباکو به آن می توان مخزن را از تنباکوی سوخته تخلیه نمود بدون آنکه اسیبی به بدنه ی پیپ وارد شود. 
  • 10 برس جهت تمیز کردن لوله ی پیپ که می بایست پیش از هر بار مصرف مورد استفاده قرار گیرد تا مضرات آن را به حداقل رسانده و طعم تنباکو را حذف نماید. 
  • 1 عدد کوبه ی 3 کاره جهت قرار دادن تنباکو در داخل پیپ و فشردن آن
  • 2 عدد توپ فلزی برای زیر تنباکو تا از سوختن و آسیب رسیدن به بدنهی جلوگیری نماید. 
  • 3 بسته ی 5 عددی توری که علاوه بر تسهیل نظافت پیپ مانع از ورود خاکستر به داخل لوله و احیانا تفنس آن می گردد.

پیپ W0300 جویولدلف یک پیپ کاملا دست ساز می باشد و کلیه ی نقوش آن به صورت دستی بر روی بدنه ی پیپ حک می گردد از این رو مممکن است مقدار کمی تغییر با نمونه ی داخل عکس وجود داشته باشه که کاملا طبیعی و غیر اجتناب است . لوازم جانبی در نظر گرفته شده برای این ست این امکان را فراهم می سازد که به راحتی و به طور کامل از کشیدن پیپ لذت برده و نیازی به هیچ وسیله ی دیگری جهت نگهداری و نظافت آن نداشته باشید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ ست پیپ جویولدلف همراه کلیه لوازم جانبی را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست پیپ جویولدلف همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Wooden Smoking Pipe Set W0300 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو ست پیپ جویولدلف همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Wooden Smoking Pipe Set W0300 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
6,148,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف رزوود (بلسان) چوبی دست ساز همراه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipes, Churchwarden Rosewood Smoking Pipe کد 18814 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم