برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست پیپ جویولدلف لاکچری چوب آبنوس همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Luxury Wooden Smoking Pipe Set XX017US

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف لاکچری چوب آبنوس همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Luxury Wooden Smoking Pipe Set XX017US کد 13129 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
7,658,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست پیپ جویولدلف لاکچری همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Luxury Wooden Smoking Pipe Set XX017US یک پیپ بسیار ظریف و زیا و در عین حال با کیفیت و حرفه ای است که از پوب آبنوس تهیه گردیده و طول آن 4.7 اینچ می باشد. پیپ لاکچری جویولدلف یک پیپ ضد باد می باشد که عمق مخزن آن نسبت به سایر پیپ ها بیشتر و دهانه ی آن تنگ تر بوده تا از آتش توتون در مقابل ورزش باد محافظت نماید. پیپ های معمولی دارای عمق مخزنی به اندازه ی 3.9 سانتیمتر و قطر دهانه ی 2.1 سانتیمتر می باشد در حالی که پیپ XX017US دارای عمقی برابر با 4.2 سانتیمتر و قطر دهانه ی 2 سانتیمتر است تا لذت کشیدن پیپ را در هر زمان و هر مکان میسر سازد. 
کیف نگهدارنده ی پیپ XX017US  جویولدلف نیز یک کیف چرمی بسیار با کیفیت از جنس چرم طبیعی بوده و علاوه بر امکان نگهداری از کلیه ی لوازم جانبی ، محلی نیز برای نگهداری توتون دارد تا علاوه بر آنکه از رطوبت و تغییر طعم در آن جلوگیری می نماید یک پکیج ایده آل و کامل را نیز ارائه دهد. همچنین پیپ XX017US از سری پیپ های فیلتر دار می باشد که برای فیلتر های 9 میلیمتری طراحی شده است . 

این ست شامل :

  • 1 عدد پیپ به طول 4.7 اینج از جنس چوب آبنوس بسیار با کیفیت و کاملا طبیعی است که کاملا سازگار با بدن بوده و استفاده از آن  کاملا بی ضرر می باشد
  • 1 عدد پایه ی نگهدارنده پیپ
  • 1 عدد قلاویز جهت تمیز کردن داخل مخزن و لوله ی چوبی پیپ
  • 1 عدد چوب پنبه ی ضربه گیر جهت تخلیه ی پیپ که بر روی هر سطحی قابل قرار گرفتن بوده و با ضربه زدن انتهای مخزن تنباکو به آن می توان مخزن را از تنباکوی سوخته تخلیه نمود بدون آنکه اسیبی به بدنه ی پیپ وارد شود . 
  • 10 برس جهت تمیز کردن لوله ی پیپ که می بایست پیش از هر بار مصرف مورد استفاده قرار گیرد تا مضرات آن را به حداقل رسانده و طعم تنباکو را حذف نماید. 
  • 10 عدد فیلتر 9 میلیمتری
  • 1 عدد کوبه ی 3 کاره جهت قرار دادن تنباکو در داخل پیپ و فشردن آن 
  • 2 عدد توپ فلزی برای زیر تنباکو تا از سوختن و آسیب رسیدن به بدنهی جلوگیری نماید. 
  • 2 عدد دهانی از جنس مرغوب فاقد توکسین و مزه که می تواند استفاده از پیپ را راحت تر و لذت بخش تر نماید. 
  • 1 عدد کیف برای نگهداری پیپ و کلیه ی لوازم جانبی آن
  • یک کیف چرمی زیبا و شیک جهت نگهداری پیپ جویولدلف و لوازم جانبی آن 

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که تمایلی به استفاده از پیپ های معمولی نداشته و به دنبال یک پیپ خاص و منحصر به فرد می گردید ، پیپ لاکچری XX017US می تواند قطعا توقع شما را برآورده نماید .این پیپ بیشتر مناسب فضای باز بوده و چنانچه به خوبی از آن رقبت نمایید می تواند سالهای طولانی با شما همراه شود . علاوه بر نکات معمول جهت تمیزز کردن و نگهداری پیپ ، از استفاده و روشن نگهداشتن طولانی مدت پیپ XX017US در دو - سه دفعه ی اول خودداری نموده و پس از هربار شستشو کاملا مطمئن شموید که پیپ خشک شده باشد و سپس آن را روشن نمایید زیرا روشن کردن آن در حالت نمدار موجب ایجاد ترک و آسیب به بدنه ی پیپ خواهد شد . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست پیپ جویولدلف لاکچری همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Luxury Wooden Smoking Pipe Set XX017US دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو ست پیپ جویولدلف لاکچری همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Luxury Wooden Smoking Pipe Set XX017US را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس بدنه
چوب
نوع چوب
آبنوس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم