برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پوشک پمپرز پریما بسته 26 عددی سایز 5 Pampers Prima 238 Diaper Size 5 Pack of 26

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پوشک پمپرز پریما بسته 26 عددی سایز 5 Pampers Prima 238 Diaper Size 5 Pack of 26 کد 11575 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پوشک پمپرز پریما بسته 26 عددی سایز 5 Pampers Prima 238 Diaper Size 5 Pack of 26 محصول کشور لهستان می باشد که برای کودکان بالای 5 ماه و وزن 11 تا 25 کیلوگرم بسیار مناسب می باشد. قدرت جذب بسیار بالایی دارد و به همین علت راحتی شما و کودکتان را تضمین می کند و خواب راحتی را به کودک شما ارائه می دهد. همواره پوست کودک را خشک نگه می دارد و باعث میشود پای کودک دچار التهاب نشود. پوشک کودک به پوست نوزاد آسیب بسیاری را وارد می کند اما کمپانی پمپرز یک لایه اضافه را برای پوشک در نظر گرفته است که باعث میشود تا 12 ساعت پای کودک آسیب نبیند و نیز دارای کرم آلوئه ورا می باشد که  تا 24 ساعت پای کودک را نرم می کند. بسیار نرم می باشد و بر اساس میزان حساسیت پوست نوزاد طراحی شده است و مانع هرگونه حساسیت پوستی می شود. پوشک پریما مناسب برای زمان خواب کودک می باشد. دارای نوار جانبی انعطاف پذیر می باشد که تا 8 سانتی متر حالت ارتجاعی دارد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پوشک پمپرز پریما بسته 26 عددی سایز 5 Pampers Prima 238 Diaper Size 5 Pack of 26 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پوشک پمپرز پریما بسته 26 عددی سایز 5 Pampers Prima 238 Diaper Size 5 Pack of 26 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پوشک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد
26 عددی
مناسب برای وزن
11 تا 25 کیلوگرم
سایز
5
ساخته شده از
پنبه طبیعی
سایر توضیحات
دارای نوار جانبی انعطاف پذیر متناسب با دور کمر کودک، جذب کامل مایع ترشح شده، شکل آناتومیکی، ضد حساسیت، از مواد طبیعی تشکیل شده، لایه های پلاستیکی موجود در اطراف پوشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم