برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پوشک پمپرز پریما بسته 35 عددی سایز 4 Prima Pampers 237 Diaper Size 4 Pack of 35

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پوشک پمپرز پریما بسته 35 عددی سایز 4 Prima Pampers 237 Diaper Size 4 Pack of 35 کد 11559 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پوشک پمپرز پریما بسته 35 عددی سایز 4 Prima Pampers 237 Diaper Size 4 Pack of 35 محصولی ضروری برای کودک است که دارای بافت بسیار نرم بوده و قابل تنفس است و مانع هرگونه حساسیت پوستی می شود. انتخاب پوشک برای کودک از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید در آن کوتاهی کرد چراکه پوست کودک نرم و حساس است و آسیب می بیند. پوشک پریما دارای کرم آلوئه ورا می باشد که تا 24 ساعت پای کودک را نرم می کند. و لایه ی اضافی که دارد باعث میشود تا 12 ساعت پای کودک آسیب نبیند. پوشک پمپرز پریما ضد حساسیت می باشد که ساخت کشور لهستان است. پوشک پمپرز با طراحی منحصر به فرد خود و قدرت جذب بالا، شکل آناتومیکی خواب راحتی را برای کودک عزیز شما فراهم می سازد. پوشک های پمپرز پریما برای نوزادان و کودکان با پوست حساس یکی از بهترین انتخاب ها می باشند. لایه های پلاستیکی موجود در اطراف پوشک سبب می شود رطوبت هرگز به بیرون نشت نکند و از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری نماید. پوشک پریما مناسب برای زمان خواب کودک می باشد. همواره پوست کودک را خشک نگه می دارد و باعث میشود پای کودک دچار التهاب نشود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پوشک پمپرز پریما بسته 35 عددی سایز 4 Prima Pampers 237 Diaper Size 4 Pack of 35 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پوشک پمپرز پریما بسته 35 عددی سایز 4 Prima Pampers 237 Diaper Size 4 Pack of 35 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پوشک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد
35 عدد
مناسب برای وزن
8 تا 14 کیلوگرم
سایز
4
نحوه بسته شدن
چسبی
ساخته شده از
پنبه طبیعی
سایر توضیحات
بسیار نرم، مانع هرگونه حساسیت پوستی، قدرت جذب بالا، شکل آناتومیکی، و بوی مشک دار، روبان کرم، جاذب کامل مایع ترشح شده، پوست کودک را خشک نگه می دارد، فاقد مواد مضر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم