برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پوشک پمپرز پریما بسته 45 عددی سایز 4 Pampers Prima 68 Diaper Size 4 Pack of 45

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پوشک پمپرز پریما بسته 45 عددی سایز 4 Pampers Prima 68 Diaper Size 4 Pack of 45 کد 11542 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پوشک پمپرز پریما بسته 45 عددی سایز 4 Pampers Prima 68 Diaper Size 4 Pack of 45 مناسب برای کودکان 7 تا 14 کیلوگرم می باشد که در بسته 45 عددی برای کودک شما ارائه شده است و از جنس پنبه طبیعی تشکیل شده که برای پوست کودک بسیار مناسب است.  همانطور که می دانید پوست نوزادان بسیار لطیف و حساس است و ممکن است استفاده از پوشک بسیار به پوست آن ها آسیب بزند و باعث خارش و سوزش و یا حتی سوختگی پوست آن ها شود که این بسیار ناراحت کنندست پس باید حتما در انتخاب پوشک مناسب دقت زیادی کرد ولی این کار در میان حجم عظیمی از برندهای متنوع کار آسانی نیست اما نگران نباشید پمپرز برای مادران عزیز محصولی را ارائه داده که آرامش و سلامتی کودک را تضمین می کند. پوشک پمپرز پریما دارای دو لایه محافظتی درونی بوده که خواب آسوده 12 ساعته ای را برای کودک می سازد و کش جانبی قابل انعطاف و قابل تنظیم و همچنین چسب مستحکم و نرم باعث شده پوشک پمپرز پریما پوشکی کاملی به حساب بیاید و راحتی را برای کودک تمام کند. قدرت جذب بالایی دارد و مناسب با آناتومی بدن کودک ساخته شده است. پوشک پمپرز پریما دارای لوسیون آلوورا می باشد و این باعث شده ضد حساسیت باشد و مانع از بروز قرمزی و خارش بر روی پوست نوزاد و بچه شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پوشک پمپرز پریما بسته 45 عددی سایز 4 Pampers Prima 68 Diaper Size 4 Pack of 45 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پوشک پمپرز پریما بسته 45 عددی سایز 4 Pampers Prima 68 Diaper Size 4 Pack of 45 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پوشک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد
45 عدد
مناسب برای وزن
7 تا 14 کیلوگرم
سایز
4
نحوه بسته شدن
چسبی
ساخته شده از
پنبه طبیعی
سایر توضیحات
دارای لایه تنفسی در قسمت بیرونی پوشک، کاملا متناسب با آناتومی بدن کودک، دارای کش تنظیم بر روی چسب، دارای لوسیون آلوورا، دارای 2 لایه محافظ جهت خشک ماندن لایه خارجی پوشک، قدرت جذب بالا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم