برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پوشک چیکو 25 عددی سایز 2 Chicco Diaper Size 2 Pack of 25

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پوشک چیکو 25 عددی سایز 2 Chicco Diaper Size 2 Pack of 25 کد 11249 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پوشک چیکو 25 عددی سایز 2 Chicco Diaper Size 2 Pack of 25 مناسب برای کودکان 3 تا 6 کیلوگرم می باشد همانطور که می دانید پوست نوزادان بسیار لطیف و حساس است و ممکن است استفاده از پوشک بسیار به پوست آن ها آسیب بزند و باعث خارش و سوزش و یا حتی سوختگی شود که این بسیار ناراحت کنندست پس باید حتما در انتخاب پوشک مناسب دقت زیادی کنید ولی این کار در میان حجم عظیمی از برندهای متنوع کار آسانی نیست اما یک برندی است که می تواند این مشکل را هم برای شما حل کند برند محبوب چیکو با تکیه بر سال ها تحقیق و تجربه خود در زمینه تولید محصولات کودک، توانسته است با به کارگیری آخرین متودهای روز دنیا پوشکی را روانه بازارهای جهانی کند که با عمل به توصیه اکثر مادران با تجربه ساخته شده است و در نگه داری از پوست لطیف کودکان شما بسیار مطمئن است. ویژگی مهم و بارز پوشک چیکو طراحی توانایی گردش هواست که باعث می شود پوست فرزند شما دچار التهاب، حساسیت و یا سوختگی که بر اثر رطوبت داخل پوشک بوجود می آیند نشود. پوشک چیکو علاوه بر اینکه باعث می شود هیچ گونه رطوبتی از لباس کودک پس ندهد و باعث بو گرفتن لباس کودک نگردد، خود کودک را هم متوجه رطوبت و مضرات ناشی از آن نمی کند. پوشک چیکو از پنبه ی طبیعی ساخته شده است و به همین علت است که برای نوزادان بسیار مناسب است و هیچ مشکلی را برای پوست نرم و حریر آن ها بوجود نمی آورد و با پوست سازگاری کامل دارد از ویژگی دیگری که پوشک 19 عددی چیکو دارد و حتما باید در خرید پوشک به آن دقت کرد قدرت جذب بسیار بالاست و شما می توانید به راحتی و بدون دردسر پوشک نوزاد خود را عوض کنید و احساس خوبی را تجربه کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پوشک چیکو 25 عددی سایز 2 Chicco Diaper Size 2 Pack of 25 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پوشک چیکو 25 عددی سایز 2 Chicco Diaper Size 2 Pack of 25 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پوشک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد
25 عدد
مناسب برای وزن
3 تا 6 کیلوگرم
سایز
2
نحوه بسته شدن
چسبی
ساخته شده از
پنبه طبیعی
سایر توضیحات
ضد حساسیت، دارای لوسیون، قابلیت عبور جریان هوا، دارای سیستم قفل مایع تراوش شده
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم