برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پوشک چیکو 21 عددی سایز 3 Chicco Diaper Pack of 21

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پوشک چیکو 21 عددی سایز 3 Chicco Diaper Pack of 21 کد 11248 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پوشک چیکو 21 عددی سایز 3 Chicco Diaper Pack of 21 ساخت کشور ایتالیا می باشد که از جنس پنبه طبیعی ساخته شده است تا صد در صد رضایت را برای کودک شما ایجاد کند و پوست کودک را با همان نرمی و لطافتی که دارد نگه دارد و باعث سفتی پوشک و یا ایجاد اختلال در حرکت کردن کودک نشود پوشک چیکو (Chicco ) دارای طراحی توانایی گردش هوای مناسب است که باعث می شود پوست کودک شما یر اثر رطوبت داخل پوشک دچار سوختگی، زخم و التهاب و حتی سوختگی نشود. خرید پوشک بسته به نوع سلیقه ی مادر صورت می گیرد ولی در این میان انتخاب یک برند مناسب در میان این همه برند های متنوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا پوست کودک بسیار حساس و ظریف است و سریع آسیب می بیند و دچار التهاب و سوختگی می شود که این بسیار ناراحت کننده است برند چیکو برندی است که سال ها تجربه ی موفقیت در زمینه های تولید محصولات کودک داشته و همیشه محصولاتش تست شده و اثبات شده اند و هیچ مشکل و نگرانی را برای شما ایجاد نمی کند برند چیکو با به کارگیری آخرین متودهای روز دنیا پوشکی را روانه بازارهای جهانی کند که با عمل به توصیه اکثر مادران با تجربه ساخته شده است. 

از ویژگی های مهمی که یک پوشک باید داشته باشد در وحله ی اول ضد حساسیت بودن آن است پوشک چیکو با فناوری بسیار عظیمی تولید شده که هیچ گونه حساسیت و آلرژی را در کودک شما ایجاد نمی کند. دومین ویژگی مهم یک پوشک بدون نقص میزان قدرت جذب آن است پوشک Chicco از قدرت جذب بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر قدرت جذب بالا باعث می شود هیچ گونه رطوبتی از لباس کودک پس ندهد و باعث بو گرفتن لباس کودک نشود، و جالب تر این جاست که خود کودک را هم متوجه رطوبت و مضرات ناشی از آن نمی کند. پوشک چیکو برای شما به صورت چسبی ارائه می شود و در بسته ای با تعداد 21 پوشک در سایز 3 که مناسب برای کودکان 4 تا 9 کیلوگرم می باشد و آماده است تا رضایتی بی حد و مرز را برای شما بوجود آورد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پوشک چیکو 21 عددی سایز 3 Chicco Diaper Pack of 21 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پوشک چیکو 21 عددی سایز 3 Chicco Diaper Pack of 21 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پوشک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد
21 عدد
مناسب برای وزن
4 تا 9 کیلوگرم
سایز
3
نحوه بسته شدن
چسبی
ساخته شده از
پنبه طبیعی
سایر توضیحات
ضد حساسیت، دارای قابلیت تنظیم با فرم بدن کودک، دارای سیستم قفل مایع تراوش شده، دارای لوسیون
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم