برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه سواچ Swatch SUSB407

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه سواچ Swatch SUSB407 کد 8719 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه سواچ Swatch SUSB407 ساعتی دوست داشتنی و کرنوگراف است که دقت همیشگی محصولات سواچ را دارا می باشد. ساعت Swatch SUSB407 که از ساعت‌ های سری «Chrono Plastic» محسوب می‌شود، از امکانات کارآمدی بهره می‌ برد که به جذابیت آن نیز افزوده است. ساعت مچی Swatch SUSB407 از یک کرنوگراف کامل و کارآمد و همچنین یک تاریخ‌ شمار که در سمت راست صفحه تعبیه شده بهره می‌ برد. کرنوگراف در قالب سه صفحه‌ ی قهوه‌ ای‌ رنگ فرعی مشاهده می‌شود که سه شمارشگر را به همراه دارد: یک شمارشگر دهم ثانیه، یک ثانیه‌ شمار و یک دقیقه‌ شمار. تاریخ‌ شمار هم که در سمت راست صفحه دیده می‌ شود، شماره‌ ی روز ماه را با ارقامی سفید رنگ روی پس‌ زمینه‌ ای آبی‌ رنگ نمایش می‌ دهد. روی صفحه‌ ی مشکی‌ رنگ، نشانگر های عددی و خطی به رنگ سفید هم نقش بسته‌ اند که با نظم خاصی در حاشیه‌ ی صفحه مشاهده می‌ شود.
ابعاد بدنه که با قطر صفحه‌ی حدودا 40 میلی‌ متری طراحی شده هم از دیگر مشخصاتی است که ساعت سواچ SUSB407 را هم برای آقایان و هم برای بانوان به مدلی مناسب تبدیل می‌ سازد. بند ساعت هم طرحی جالب و جذابی به رنگ مشکی‌ سفید دارد و برای آن قفلی از نوع سگکی انتخاب شده است تا در کنار جنس بند، راحتی مطلوبی را به همراه داشته باشد. شب‌ تاب بودن عقربه‌ های اصلی و همچنین مقاومت در برابر آب از دیگر ویژگی‌ های ساعت مچی سواچ SUSB407 است که به جذابیت آن می‌ افزاید.
ساعت زنانه و مردانه Swatch SUSB407 با امکانات کارآمد، کیفیت مطلوب و طرح و نقش زیبا گزینه قابل تأمل برای بسیاری از خانم ها و آقایانی است که به دنبال خرید ایده آلی هستند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه Swatch SUSB407 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه سواچ Swatch SUSB407 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان و بانوان
نوع کاربری
روزمره , فشن , ورزشی
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
سری
Chrono Plastic
قطر صفحه
40 میلی متر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
مشکی
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
پلاستیک
جنس بند
سیلیکون
رنگ بند
مشکی- سفید
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
30 متر
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
ندارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
منبع انرژی
باتری
سرعت سنج (تاکی متر)
ندارد
عقربه های شب تاب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم