برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک Casio G-Shock GST-200CP-2ADR Watch For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک Casio G-Shock GST-200CP-2ADR Watch For Men کد 12939 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک Casio G-Shock GST-200CP-2ADR Watch For Men، یکی از ساعت های اسپرت برند ژاپنی کاسیو می باشد که می تواند با طراحی بی‌نظیر و مستحکم، ترکیب رنگ دوست‌داشتنی و جوان‌پسند و ماندگاری و قابلیت‌های قابل‌توجه، نظر طرفداران ساعت های اسپرت را به خود جلب کند . می توان گفت ساعت مچی «کاسیو» در مقایسه با دیگر ساعت‌های جی‌شاک از جذابیت و شاید استحکامی بیشتری بخاطر بدنه ی خود که با ترکیب استیل و رزین طراحی شده است ، برخوردار می باشد . 

زمان‌سنج‌های کرنومتری و همچنین شمارشگر معکوس از مهم ترین کاربردهای ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو به شمار می روند . دقت کرنومتر ساعت اسپرت کاسیو 1/100 ثانیه می باشد و استفاده از آن نیز بسیار ساده است . نور پس زمینه ساعت مچی «کاسیو» با قابلیت روشنایی خودکار در اثر چرخش مچ همراه بوده و از نوع Super Illuminator می باشد . 

طراحی محکم قاب رویی یا bezel به صورت چندلایه یا «layered guard» در کنار مقاومت دربرابر آب، این ساعت مچی عقربه ای مردانه را به یک مدل ماندگار و محکم تبدیل کرده است . از دیگر ویژگی های ساعت مچی اسپرت کاسیو می توان به آلارم‌های صوتی که یکی از آن‌ها با قابلیت snooze یا تعویق قابل‌تنظیم است و اعلان رأس ساعت و تاریخ‌شمار خودکار و کامل اشاره کرد . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک Casio G Shock GST 200CP 2ADR Watch For Men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک Casio G-Shock GST-200CP-2ADR Watch For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
ورزشی , روزمره , فشن
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
فرم صفحه
گرد
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
فلز
رنگ بند
رزین
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
200 متر
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
دارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
هشدار (آلارم)
دارد
نور پس زمینه
دارد
منبع انرژی
باتری
سرعت سنج (تاکی متر)
ندارد
عقربه های شب تاب
دارد
سایر مشخصات
نور پس‌زمینه‌ی Super Illuminator با روشنایی عالی . قابلیت Auto Light Switch: روشن کردن خودکار صفحه با چرخش مچ .اعلان رأس ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم