برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پودر بچه چیکو وزن 150 گرم Chicco Baby Powder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پودر بچه چیکو وزن 150 گرم Chicco Baby Powder کد 7024 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
288,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پودر بچه چیکو وزن 150 گرم Chicco Baby Powder محصولی ضروری و پرکابرد برای پوست لطیف کودکان است . پوست کودکان به خاطر نرمی و حساسیت بالایی که دارد نیاز به مراقبت داشته تا از آسیب های احتمالی به آن جلوگیری شود . پودر بچه از محصولات ضروری است که معمولا در ساک لوازم هرکودکی پیدا می شود . پودر بچه چیکو در حجم 150 گرمی تولید شده است . از جمله مواد تشکیل دهنده ی پودر بچه ی چیکو نشاسته و پودر تالک است این دو ماده خواص درمانی خوبی دارند و ضد التهاب هستند . پودر تالک ضد خارش و سوزش بوده و برای جلوگیری از سوزش های بوجود آمده در اثر استفاده از پوشک کودک موثر است . همچنین نشاسته خاصیت میکروب زدایی و ممانعت از خشکی پوست را دارد . استفاده از پودر بچه چیکو سبب نرمی و لطافت پوست شده و از ایجاد حساسیت و آلرژی جلوگیری می کند . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پودر بچه چیکو  وزن 150 گرم دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پودر بچه چیکو  وزن 150 گرم Chicco Baby Powder را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پودر بچه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
وزن
150 گرم
ترکیبات
پودر تالک , اکسید روی , نشاسته
نوع ظرف
بطری
سایر توضیحات
ضد آلرژی- فاقد رنگ، پارابن و الکل- مانع ترک و خشکی پوست- مانع تنفس طبیعی پوست نمی‌شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم