برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پوار بینی دریم بیبی اف 305 Dream Baby F305 Nasal Aspirator

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پوار بینی دریم بیبی اف 305 Dream Baby F305 Nasal Aspirator کد 8546 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پوار بینی دریم بیبی مدل 305 Dream Baby F305 Nasal Aspirator از محصولاتی است که برای تمیز کردن بینی کودک مورد استفاده قرار می گیرد . پوست لطیف کودکان در اثر استفاده ی مداوم دستمال کاغذی آسیب می بیند و بهتر است برای خارج کردن ماده مخاطی درون بینی نوزاد از پوار بینی استفاده شود . پوار بینی دریم بیبی مدل 305 یک مدل ساده پوار بینی است که شامل یک پمپ و یک لوله باریک به اندازه سوراخ بینی نوزاد است . در هنگام سرماخوردگی یا وقت هایی که بینی کودک دچار گرفتگی می شود عمل بازدم با اختلال و کندی انجام می شود و این امر سبب نگرانی مادر و پدر می شود با استفاده از پوار بینی دریم بیبی می توانید به راحتی بینی کودک خود را تمیز کنید . قطعات پوار بینی دریم بیبی قابل جدا کردن است و امکان شستشوی بهتر و آسانتر را برای شما فراهم می کند . محصول دریم بینی دارای درپوش بوده و این نکته باعث رعایت بهداشت بیشتر شده است . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پوار بینی دریم بیبی مدل 305 Dream Baby F305 Nasal Aspirator دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پوار بینی دریم بیبی مدل 305 Dream Baby F305 Nasal Aspirator را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پوآر بینی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
فاقد BPA
هست
سایر توضیحات
فاقد PVC - کمک به تسکین کودک- استفاده آسان و بی‌خطر- دارای قطعات جداشدنی جهت تمیز کردن راحت‌تر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم