برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس Philips BT75120 Hair Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس Philips BT75120 Hair Clipper کد 19567 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,249,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس Philips BT75120 Hair Clipper دارای مکنده جدید فیلیپس با 50 درصد قوی تر از نسل هاس قبلی است و جریان هوا بهبود یافته را عرضه می کند. جاروبرقی قدرتمند تا 95 درصد از موهای کوتاه شده را جذب می کند و به شما یک اصلاح دقیق می دهد.با سیستم Lift & Trim PRO موهای کم ارتفاع را به سمت تیغه ها هدایت می کند تا یکنواخت تراشیده شود موهای کوتاه را بلند کرده و برای برش دقیق به سمت تیغه های فلزی تیز هدایت می کند.تیغه های فلزی خود تیز شونده حتی بدون روغن کاری دقیق هستند، تیغه های استیل ضد زنگ مدام تیز می شوند و حتی ضخیم ترین موها را دقیقا برش می دهند. آنها با برس زدن ملایم بر روی یکدیگر خود را تیز می کنند، بنابراین در طول عمر ماشین اصلاح نیازی به تعویض یا روغن کاری نیست.تیغه قابل شستشو دارد پس از اتمام اصلاح، به سادگی تیغه ها را با بالا کشیدن آنها جدا کنید، تیغه ها را بشویید ، محفظه مو را خالی کنید.

از خصوصیات قابل ذکر در Philips BT75120 تکنولوژی اصلاح برش مستقیم با اندازه اصلاح 0.5 تا 10میلی متر با 20 تنظیم طول اصلاح است و سیستم خلاء با کارایی بالا دارد که مکش موهای اصلاح شده را انجام می دهد.
منبع تغذیه باتری قابل شارژ (بی سیم) و برق خانگی (با سیم) است که دارای استند شارژ و نشانگر باتری (نشانگر باتری نشان می دهد که باتری ماشین اصلاح شما خالی، در حال شارژ یا پر است.)  می باشد شما می توانید با 1 ساعت شارژ تا 75 دقیقه از ماشین اصلاح استفاده کنیدشارژ سریع تنها پس از 5 دقیقه

اقلام همراه:

  • استند شارژ
  • سری مینی تریمر
  • کیف نگه دارنده
  • یک عدد شانه برای سری دستگاه
  • دو عدد شانه برای سری مینی تریمر

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ست ماشین اصلاح فیلیپس BT75120دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس Philips BT75120 Hair Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم) و برق خانگی (با سیم)
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
75 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
1 ساعت
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
اندازه اصلاح
0.5 تا 10میلی متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم