برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پستانک ارتودنسی چیکو فیزیکو ایر7273311 Chicco Physio Air

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پستانک ارتودنسی چیکو فیزیکو ایر7273311 Chicco Physio Air کد 6572 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پستانک ارتودنسی چیکو 7273311 Chicco Physio Air محصولی استاندارد و با کیفیت مناسب برای نوزادان است که در بسته بندی 2 عددی به بازار عرضه شده است . پستانک چیکو برای نوزادان 4 ماه به بالا مناسب بوده و طراحی آن براساس ارگونومی دهان کودک است . پستانک 7273311 دارای حالت خمیده و میکرو دندانه برای فرم دهی مناسب به لثه و دندان کودک است و با قاب محافظی که دارد در هنگامی که از آن استفاده نمی شود از کثیف شدن آن جلوگیری می کند . پستانک چیکو فاقد BPA بوده که سلامت کودک را به خطر نمی اندازد . حلقه ی پستانک برای اتصال زنجیر و استفاده ی آسان تر از پستانک تعبیه شده است . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پستانک ارتودنسی چیکو 7273311 Chicco Physio Air دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پستانک ارتودنسی چیکو 7273311 Chicco Physio Air را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پستانک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای سن
4 ماه به بالا
نوع سری
ارتودنسی
جنس سری
سیلیکون
زنجیر
ندارد
حلقه
دارد
سایز
3x6 سانتی متر
سایر توضیحات
طراحی شده بر اساس ارگونومی دهان کودک- متناسب با فاصله بینی و دهان کودک و اجازه حرکت آسان - دارای حالت خمیده و میکرو دندانه جهت فرم دهی مناسب به لثه و دندان کودک - دارای قاب محافظ - فاقد BPA
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم