برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

بسته لوازم تکمیلی پودر پرپشت کننده مو تاپیک TOPPIK Hair Perfecting Tool Kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید بسته لوازم تکمیلی پودر پرپشت کننده مو تاپیک TOPPIK Hair Perfecting Tool Kit کد 9339 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,111,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(7 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

بسته لوازم تکمیلی پودر پرپشت کننده مو تاپیک TOPPIK Hair Perfecting Tool Kit شامل یک اسپری ثتبیت کننده پودر تاپیک ، یک عدد شانه ی مخصوص و یک پمپ می باشد. برای گرفتن نتیجه ی ایده آل از پودر پرپشت کننده تاپیک، استفاده از این بسته لوازم تکمیلی می تواند نقش مهم را ایفا نماید. پمپ مخصوصی که در این بسته وجود دارد به راحتی بر روی قوطی پودر تاپیک سوار شده و با فشردن آن می توان میزان مناسبی از پودر را بر روی سر منتقل نمود. تنها کافی است که آن را در فاصله ی مناسبی از سر قرار داده و پودر پرپشت کننده تاپیک را بر روی نواحی مورد نظر پخش نمایید. با استفاده از این پمپ بسیاری از مشکلاتی که عموما در زمان ریختن پودر تاپیک ، به ویژه در دفعات اول استفاده، به وجود می آید کاملا برطرف شده و می توان ظاهری کاملا طبیعی و زیبا را برای موها ایجاد نمود. همچنین شانه ی مخصوصی که تاپیک در این پکیج قرار داده است می تواند در هنگام حالت دادن به موها مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از شانه های معمولی ممکن است تراکم پودر را از حالت یکنواختی خارج کرده و نتیجه ی دلخواه را برای مصرف کننده ایجاد نکند . همچنین طراحی این شانه به گونه ای است که می توان از آن به عنوان یک حائل در قسمت جلوی پیشانی نیز استفاده کرده تا مانع از ریختن ذرات پودر پرپشت کننده تاپیک به صورت و پیشانی گردد. پس از آنکه مرحله ی پخش پودر تاپیک بر روی قسمت های مورد نظر سر انجام شد تنها کافی است مقداری از تثبیت کننده را بر روی مو اسپری کرده تا علاوه بر تثبیت و محافظت موها در برابر باد ، باران و یا تعریق ، ظاهری درخشان تر و طبیعی تر را برای موها ایجاد نمایید.

در ویدیوی زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی بسته لوازم تکمیلی پودر پرپشت کننده مو تاپیک را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره بسته لوازم تکمیلی پودر پرپشت کننده مو تاپیک TOPPIK Hair Perfecting Tool Kit دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو بسته لوازم تکمیلی پودر پرپشت کننده مو تاپیک TOPPIK Hair Perfecting Tool Kit را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید بسته لوازم تکمیلی پرپشت کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم