برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

برس پاک کننده صورت رمینگتون Remington FC1000 Reveal Facial Cleansing Brush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس پاک کننده صورت رمینگتون Remington FC1000 Reveal Facial Cleansing Brush کد 4883 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,106,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس پاک کننده صورت رمینگتون Remington FC1000 Reveal Facial Cleansing Brush دارای عملکرد دوگانه سری چرخشی و لرزاننده می باشد و دارای یک تایمر 1 دقیقه ای می باشد که پس از هر 20 ثانیه یک توقف دارد تا شما برس را از یک نقطه صورت به نقطه دیگر منتقل کنید. برای برس رمینگتون یک دسته سبک برای استفاده راحت تر تعبیه شده است و ضدآب بودن و قابل شستشو بودن این دستگاه را منحصر به فرد و مورد توجه قرار داده است. دستگاه رمینگتون دارای سه سری پاکساژی ، ماساژ و مناسب پوست های حساس می باشد. برای سهولت استفاده شما یک کیف نگهداری به همراه دستگاه ارائه شده است.
در ویدیو زیر آنباکسینگ برس پاک کننده صورت رمینگتون FC1000 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد برس رمینگتون FC1000 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی فیس براش ارشاکو برس پاک کننده صورت رمینگتون Remington FC1000 Reveal Facial Cleansing Brush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فیس براش با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سایر توضیحات
استفاده تا 30 بار با یک بار شارژ- دارای ولتاژ جهانی جهت استفاده در هر نقطه از دنیا- سری برس، مخصوص پوست‌های معمولی -سری برس، مخصوص پوست حساس: برای پاکسازی ملایم ایده‌آل برای پوست‌های حساس تعویض هر سه ماه یکبار- سری ماساژ دهنده
نوع
برس پاک کننده صورت
مناسب برای
صورت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم