برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

فوم پاک کننده صورت با مرطوب کننده ملایم هادا لابو توکیو Hada Labo Tokyo Gentle Hydrating Foaming Facial Cleanser

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فوم پاک کننده صورت با مرطوب کننده ملایم هادا لابو توکیو Hada Labo Tokyo Gentle Hydrating Foaming Facial Cleanser کد 20456 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,646,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فوم پاک کننده صورت با مرطوب کننده ملایم هادا لابو توکیو Hada Labo Tokyo Gentle Hydrating Foaming Facial Cleanser Tube فوم بدون عطر مناسب برای انواع پوست است که دارای سوپر هیالورونیک اسید (TM) دو برابر هیالورونیک اسید معمولی می باشد و پوست را آبرسانی می کند. در واقع یک پاک کننده آبرسان فوق العاده ملایم کثیفی، چربی و ناخالصی ها است ومناسب پوست حساس کف نرمی ایجاد می کند و به راحتی و بدون هیچ اثری پوست را تمیز می کند.

برای نتایج بهینه فوم هادا لابو توکیو را هر روز صبح و عصر استفاده کنید.صورت و دست ها را با آب ولرم مرطوب کنید. مقداری به اندازه نخود را در کف دست بمالید و تا کف کند و با استفاده از حرکات دایره ای به آرامی روی صورت ماساژ دهید و سپس بشویید و خشک کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره هادا لابو توکیو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتیپاک کننده آرایش ارشاکو فوم پاک کننده صورت با مرطوب کننده ملایم هادا لابو توکیو Hada Labo Tokyo Gentle Hydrating Foaming Facial Cleanser Tube  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پاک کننده آرایش اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
کشور سازنده
ژاپن
نوع
فوم
مناسب برای
صورت
حجم
150 میل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
1,994,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید محلول پاک کننده آرایش صورت و چشم اسکین کد میسلار واتر اسنشالز Skincode Essentials Micellar Water All-In-One Cleanser کد 20452 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,147,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پاک کننده آرایش میسلار واتر بایودرما (بیودرما) سبیوم پوست تا مختلط چرب Bioderma Sebium H2O Solution to Oily Skin کد 19716 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم