برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

محلول پاک کننده آرایش صورت و چشم اسکین کد میسلار واتر اسنشالز Skincode Essentials Micellar Water All-In-One Cleanser

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید محلول پاک کننده آرایش صورت و چشم اسکین کد میسلار واتر اسنشالز Skincode Essentials Micellar Water All-In-One Cleanser کد 20452 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,809,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

محلول پاک کننده آرایش صورت و چشم اسکین کد میسلار واتر اسنشالز Skincode Essentials Micellar Water All-In-One Cleanser پاک کننده ملایم همه کاره که بدون زحمت تمام آثار آرایش و آلودگی ها را از بین می برد. حاوی ذرات ریز روغنی یا "میسل" است. اگرچه این ذرات نامرئی هستند، اما کثیفی و آرایش را به دام می اندازند و در یک مرحله آسان پوست را عمیقا تمیز و شاداب می کنند و نیازی به آبکشی ندارد.

مناسب برای: پاکسازی و پاک کردن آرایش صورت، چشم ها و لب ها صبح و شب، از جمله نواحی حساس و ظریف. یک پد پنبه ای را در میسلار واتر خیس کنید و روی کل صورت و گردن بکشید. برای تمیز کردن دور چشم، یک پد پنبه ای خیس شده را روی چشم بسته قرار دهید تا آرایش حل شود، سپس به سمت پایین و بیرون پاک کنید. از مالیدن چشم خودداری کنید. وقتی پنبه شفاف باشد پوست تمیز می شود.
محلول اسکین کد میسلار واتر اسنشالز پوست را به آرامی تمیز می کند و باعث آرامش می شود، یک محصول واحد برای بهداشت کل پوست است ، بدون زحمت آرایش را پاک می کند، ناخالصی ها را از بین می برد و به پوست احساس طراوت می بخشد باعث تعادل رطوبت پوست می شود و مناسب انواع پوست پوست چرب، پوست مختلط، پوست حساس است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره X دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پاک ککنده آرایش ارشاکو محلول پاک کننده آرایش صورت و چشم اسکین کد میسلار واتر اسنشالز Skincode Essentials Micellar Water All-In-One Cleanser را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید میسلار واتر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
کشور سازنده
سوئیس
نوع
آب
مناسب برای
صورت و چشم
حجم
200 میلی لیتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم