برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

ژل شستشو بایودرما (بیودرما) سنسیبیو پوست خشک تا نرمال Bioderma Sensibio Moussant Gel

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ژل شستشو بایودرما (بیودرما) سنسیبیو پوست خشک تا نرمال Bioderma Sensibio Moussant Gel کد 19724 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ژل شستشو بایودرما (بیودرما) سنسیبیو پوست خشک تا نرمال Bioderma Sensibio Moussant Gel 500 میل
نام تجاری:
1,380,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ژل شستشو بایودرما (بیودرما) سن سی بیو پوست خشک تا نرمال Bioderma Sensibio Moussant Gel مناسب برای پاک کردن آرایش چشم و صورت و همچنین پاک کردن انواع آلودگی از پوست است در واقع مناسب افراد با پوست حساس و خشک تا نرمال است که حاوی ترکیبات ضد التهاب و رطوبت رسان و تسکین دهنده تحریکات پوستی (درمان و کاهش قرمزی و حساسیت پوست) و کمک به بهبود ظاهر پوست و حفظ درخشش طبیعی پوست است.

 ژل شستشویBioderma Sensibio غیر کومدون زا، بدون صابون، بدون عطر، مرطوب کننده، دارای PH فیزیولوژیکی و پاک کننده انواع آلودگی ها و مواد آرایشی از پوست است که با حجم 500 میل عرضه می شود و به آرامی آرایش صورت و چشم را پاکسازی و پاک می کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ژل شستشو بایودرما Sensibio Moussant دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پاک کننده صورت ارشاکو ژل شستشو بایودرما (بیودرما) سن سی بیو پوست خشک تا نرمال Bioderma Sensibio Moussant Gel را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ژل شستشو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
کشور سازنده
فرانسه
نوع
ژل
حجم
500 میل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
861,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد آفتاب بایودرما (بیودرما) فتودرم مکس برای پوست نرمال تا خشک حساس Bioderma Photoderm MAX Face Sunscreen SPF 100 کد 19717 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,147,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پاک کننده آرایش میسلار واتر بایودرما (بیودرما) سبیوم پوست تا مختلط چرب Bioderma Sebium H2O Solution to Oily Skin کد 19716 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
828,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد آفتاب بایودرما (بیودرما) فتودرم مکس برای پوست نرمال تا خشک حساس BIODERMA PHOTODERM MAX FACE SUNSCREEN SPF 50 کد 19729 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم