برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کپسول تقویت مو و ناخن بایول بیورگا اکوفن 60 عددی Bailleul Biorga Ecophane

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کپسول تقویت مو و ناخن بایول بیورگا اکوفن 60 عددی Bailleul Biorga Ecophane کد 19613 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد در هر بسته
  • 60 عدد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(7 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کپسول تقویت مو و ناخن بایول بیورگا اکوفن 60 عددی Bailleul Biorga Ecophane Hair And Nails 60caps بدون رنگ و داری نمک های معدنی (روی، منیزیم) مغذی هستند و به حفظ سلامت مو و ناخن کمک می کنند، به این صورت که سنتز سیستئین را فعال می کنند و هیدرولیز پروتئین گندم و کنجد کراتین را تقویت می کند، پروتئینی که برای سلامت، رشد و شادابی مو و ناخن ضروری است.
کپسول تقویت مو و ناخن اکوفان حاوی ویتامین های B5، B6 و B8 ،روی، منیزیم، کمک به رشد مو،کمک به رشدناخن و مناسب برای موهای خشک و شکننده است.

عناصر:
تثبیت کننده: مالتودکسترین. هیدرولیز پروتئین های آبی و کنجد، سیترات منیزیم، فسفات کلسیم، سیترات روی، اسپیرولین، ضد آگلومران، استئارات منیزیم، ویتامین PP، آروم، ویتامین های B5، رنگ های E0104 و E132، ویتامین های B6، بیو.

نحوه استفاده:2 قرص در هر نوبت، حداقل به مدت 3 ماه مصرف شود. در مورد بیماران باردار، دیابتی و پرفشاری خون فقط 1 قرص در روز مصرف شود.

در ویدیو زیر آنباکسینگ کپسول تقویت مو و ناخن اکوفن را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کپسول تقویت مو و ناخن اکوفن دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی قرص ویتامین رشد مو ارشاکو کپسول تقویت مو و ناخن بایول بیورگا اکوفن 60 عددی Bailleul Biorga Ecophane Hair And Nails 60caps را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کپسول مکمل اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کپسول
کاربرد
تقویت مو و ناخن
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
B5، B6 ، B8، روی، منیزیم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم