برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک ورزش اسپارتوس ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Sparthos Sport Workout Training Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک ورزش اسپارتوس ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Sparthos Sport Workout Training Mask کد 12593 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک ورزش اسپارتوس ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Sparthos Sport Workout Training Mask یک ماسک مقاوم در برابر فشار با فابلیت تنظیم در 16 فشار مختلف می باشد و در حقیقت می توان آن را یک شبیه ساز ارتفاعات برای دستگاه تنفس دانست. ماسک ورزش اسپارتوس را می توان در حین انجام انواع ورزش ها و تمرینات مانند تناسب اندام ، دوچرخه سواری ، تمرینات استقامتی ، ورزش های هوازی ، کوهنوری ، دو و ... استفاده نمود . البته از این ماسک می توان به عنوان یک ماسک تنفسی بسیار کارآمد نیز بهره گرفت . ماسک اسپارتوس سبب می شود تا ظرفیت تنفس خود را افزایش دهید. با استفاده از سیستم شبیه سازی ارتفاعات، اسپارتوس به شما کمک می کند تا نفس کامل و عمیق بکشید و همچنین سبب می شود تا سیستم تنفسی و دیافراگم شما تقویت گردد.اسپارتوس شما را وا می دارد تا موثر نفس بکشید و به استقامتی بی حد و حصر دست یابید. با ماسک ورزش اسپارتوس انرژی بیشتری مصرف می کنید در حالی که خستگی کمتری حس خواهید کرد. 
ماسک ورزش اسپارتوس کاملا مطابق با آناتومی صورت طراحی شده است و به هیچ عنوان در هنگام فعالیت جا به جا نشده و دچار لغزش نمی شود. این ماسک را می توان بنا به وزن خود سفارش دهید.

  • سایز S : برای افرادی با وزن 70 کیلوگرم
  • سایز M : برای افرادی با وزن بین 70 تا 100 کیلوگرم
  • سایز L : برای افرادی با وزن بیش از 100 کیلوگرم

آیا تا به حال به این نکته دقت کرده اید که چطر ورزشکاران حرفه ای می توانند در اوج فعالیت خود آنچنان آرام و با استقامت ظاهر شوند ؟ بدیهی است که آنها دوره های آموزشی فشرده و سختی را می گذرانند که برای شما قطعا قابل دسترسی نیست . اما آنچه مسلم است تمام ورزشکاران حرفه ای از جدید ترین تکنولوژی ها جهت ارتقاء سطح استقامت خود استفاده می کنند و این دقیقا همان موضوعی است که می تواند به شما نیز کمک فراوانی نماید. ماسک های شبیه ساز ارتفاع ورزشی در واقع محصول جدیدی نیست ، بلکه سالهاست که اغلب ورزشکاران حرفه ای و تفریحی از آنها استفاده می کنند . اما ماسک ورزش اسپارتوس با داشتن دو سوپاپ و قابلیت تنظیم فشار در 16 مرحله یکی از بهترین انتخاب ها برای ماسک ورزش است، چرا که می توانید با توجه به نوع و میزان فعالیت خود آن را تنظیم نموده و به تدریج با بالا بردن فشار خود را در بالاترین سطح از آمادگی و استقامت قرار دهید.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک ورزش اسپارتوس ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Sparthos Sport Workout Training Mask دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماسک ورزش اسپارتوس ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Sparthos Sport Workout Training Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک ورزش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
مناسب برای
انجام تمرینات ورزشی ، دو ، کوهنوردی ، ورزش های هوازی ، تناسب اندام ، ورزش های استقامتی ، ماسک تنفسی
سایر مشخصات
مناسب برای وزن
55 تا 105 کیلوگرم
سایر مشخصات
دارای 16 ظرفیت قابل تنظیم بین 4000 تا 18000 فوت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم