برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-DJ01 Juicer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-DJ01 Juicer کد 8706 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

آبمیوه گیری پاناسونیک ام جی دی جی 01 Panasonic MJ-DJ01 Juicer با قیمت مناسب و کیفیت عالی توسط شرکت معتبر و شناخته شده پاناسونیک معرفی شده است و یکی از پر فروش ترین لوازم آشپزخانه به شمار می رود .  دارای یک پارچ دسته دار مدرج 1.5 لیتری با درپوش مخصوص ضد حباب و کف است که کاملا منطبق بر دهانه آبمیوه گیری قرار گرفته و از ریختن آب میوه به بیرون جلوگیری می کند. مخزن تفاله دستگاه نیز گنجایش خوبی برابر با 2 لیتر دارد و براحتی قابل جداسازی از بدنه می باشد. دهانه خروجی آبمیوه گیر به گونه ای طراحی شده که قابلیت جابجایی در راستای افقی تا 120 درجه را دارد و می توان پارچ را در حالت دلخواه زیر آن قرار داد، همچنین دهانه بصورت ضد چکه بوده و با فشردن به سمت بالا دیگر چکه نمی کند. یک ولوم چرخشی برای تنظیم میزان سرعت در 2 وضعیت کم و زیاد روی بدنه دستگاه وجود دارد. دستگاه مجهز سیستم ایمنی مدار قطع جریان می باشد که در صورت اضافه بار فعال می گردد. فیلتر دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده و بهتر است پس از هر بار استفاده تمامی قطعات را تمیز نمایید. سیم برق دستگاه را نیز می توان پس از استفاده در محفظه تعبیه شده زیر بدنه جاسازی نمود.
دندانه‌های طراحی شده برای رنده‌کردن و گرفتن آبمیوه باکوتاه‌ترین حالت ممکن ساخته شده است بدین ترتیب بیشترین مقدار آبمیوه حاصل می‌گردد. پایه تیغه بصورت فلزی طراحی شده لذا این مزیت موجب کیفیت وطول عمر دستگاه می‌گردد. یکی از خصوصیات متمایز آبمیوه‌گیری‌های پاناسونیک امکاناستفاده در کمترین جای ممکن است و خروجی آبمیوه با امکان چرخش تا 120 درجه طراحی شده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-DJ01 Juicer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-DJ01 Juicer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آبمیوه گیری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم