برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دستگاه آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-SJ01 Juicer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-SJ01 Juicer کد 8705 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-SJ01 Juicer با کیفیت و ایده آل برای آشپزخانه شما است.
قیمت مناسب آبمیوه گیری پاناسونیک با توجه به برند برتر آن از ویژگی هایی است که می توان نام برد.  آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic مدل MJ-SJ01 دارای قدرت 800 وات و 1 سرعت برای تنظیم دور موتور دستگاه می باشد.
ظرفیت مخزن تفاله جداشونده بزرگ آبمیوه گیری DJ01 پاناسونیک 2 لیتر و گنجایش ظرف جمع آوری آبمیوه آن نیز 1.5 لیتر است. سیستم محافظت حرارتی دستگاه مانع از داغ شدن بیش از حد موتور در استفاده بازه های طولانی مدت می شود.
آبمیوه گیری MJ-DJ01 پاناسونیک Panasonic مجهز به تیغه از جنس استیل ضدزنگ، قفل ایمنی جهت اطمینان از بسته بودن درپوش و محفظه نگهداری سیم می باشد.
دندانه‌های طراحی شده برای رنده‌کردن و گرفتن آبمیوه باکوتاه‌ترین حالت ممکن ساخته شده است بدین ترتیب بیشترین مقدار آبمیوه حاصل می‌گردد. پایه تیغه بصورت فلزی طراحی شده لذا این مزیت موجب کیفیت وطول عمر دستگاه می‌گردد.
یکی از خصوصیات متمایز آبمیوه‌گیری‌های پاناسونیک امکان استفاده در کمترین جای ممکن است و خروجی آبمیوه با امکان چرخش تا 120 درجه طراحی شده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آبمیوه گیری Panasonic MJ-SJ01  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-SJ01 Juicer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آبمیوه گیری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم