برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دستگاه چندکاره و آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-DJ31 Juicer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه چندکاره و آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-DJ31 Juicer کد 8704 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه چندکاره و آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-DJ31 Juicer دستگاه سه کاره پاناسونیک علاوه بر آبمیوه گیری قابلیت استفاده بعنوان مخلوط کن و آسیاب را نیز بصورت جداگانه دارد.
دندانه‌های طراحی شده برای رنده‌کردن و گرفتن آبمیوه با کوتاه‌ترین حالت ممکن ساخته شده است بدین ترتیب بیشترین مقدار آبمیوه حاصل می‌گردد.
پایه تیغه بصورت فلزی طراحی شده لذا این مزیت موجب کیفیت و طول عمر دستگاه می‌گردد. یکی از خصوصیات متمایز آبمیوه‌گیری‌های پاناسونیک امکان استفاده در کمترین جای ممکن است و خروجی آبمیوه با امکان چرخش تا 120 درجه طراحی شده است.
برای مصارف خانگی طراحی شده است و با عملکرد 3 کاره شامل آبمیوه گیری, مخلوط کن و آسیاب کن می باشد. توان مصرفی دستگاه 240-270 وات بوده و حداکثر توان آن 800 وات می باشد. برای استفاده از دستگاه پس از قرار دادن تمامی قطعات در جای خود با دو گیره اهرمی که در دو طرف بدنه است قطعات را در جای خود قفل کنید وسپس شروع به استفاده از آبمیوه گیری نمایید. بدنه دستگاه ترکیبی زیبا از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک است.
با داشتن دهانه بزرگ آبمیوه گیری می توان تکه های میوه را به راحتی در آن قرار داده و با دسته فشاری آنها را به سمت تیغه تیز تمام فلزی فشرد. دستگاه مجهز به سیستم ایمنی مدار قطع جریان می باشد که در صورت اضافه بار فعال می گردد.
فیلتر دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده و بهتر است پس از هر بار استفاده تمامی قطعات را تمیز نمایید.
دستگاه چندکاره و آبمیوه گیری پاناسونیک دارای یک پارچ دسته دار مدرج 1.5 لیتری پلاستیکی با درپوشی مخصوص می باشد که از ایجاد کف و حباب روی آبمیوه جلوگیری می کند. مخزن تفاله گیر با قابلیت جدایی از بدنه دارای ظرفیت خوبی به میزان 2 لیتر است.
دهانه خروجی آبمیوه گیری قابلیت چرخش 120 درجه در راستای افقی را دارد بنابراین لازم نیست دستگاه را جابجا کنید و تنها کافیست دهانه خروجی را بچرخانید و پارچ آبمیوه گیری را زیر آن قرار دهید، همچنین این دهانه مجهز به سیستم ضد چکه است که برای جلوگیری از چکه کردن آبمیوه می توانید دهانه را به سمت بالا بفشارید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-DJ31 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه چندکاره و آبمیوه گیری پاناسونیک Panasonic MJ-DJ31 Juicer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید آبمیوه گیری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم