برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سر شیشه نابی 2 عددی 6 ماهه 3 قطره Nuby Teats ID67662 for 6m Level 3

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سر شیشه نابی 2 عددی 6 ماهه 3 قطره Nuby Teats ID67662 for 6m Level 3 کد 12077 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سر شیشه نابی 2 عددی 6 ماهه 3 قطره Nuby Teats ID67662 for 6m Level 3 از جنس سیلیکون کاملا بهداشتی و مطابق با استاندارهای جهانی تهیه شده است. سر شیشه های نابی نیز چون دیگر محصولاتش فاقد BPA و هر گونه مواد شیمیایی مضر می باشند که هیچ آسیبی به کودک نخواهد داشت. سر شیشه نابی 3 قطره برای کودکان شش ماه به بالا مناسب می باشد و وجود سه سوراخ بر روی آن متناسب با سرعت و قدرت مکش آنها طراحی شده است. از آنجا که کودکان در سن شش ماهگی و بیشتر از آن معمولا یا دندان های اولیه خود را در آورده اند و یا در حال در آوردن دندان می باشند و این کودکان برای التیام دردهای لثه خود سر شیشه را می جوند ، سرشیشه نابی ID67662 به گونه ای ساخته شده است که استحکام کافی را در برابر سایش دندان داشته و کودک نمی تواند به آن آسیبی وارد نماید. سر شیشه ID67662 نابی از سری سر شیشه های گرد بوده و ضد نفخ می باشد . به همین دلیل از ورود هوا به معده کودک جلوگیری کرده و مانع از ایجاد کولیک ، نفخ و دل درد در آنها می شود. از این سر شیشه می توان برای شیشه های دهانه بزرگ نابی استفاده نمود.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سر شیشه نابی 2 عددی 6 ماهه 3 قطره Nuby Teats ID67662 for 6m Level 3 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سر شیشه نابی 2 عددی 6 ماهه 3 قطره Nuby Teats ID67662 for 6m Level 3 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سر شیشه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
سیلیکون
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم