برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سر شیشه نابی 2 عددی بدو تولد یک قطره Nuby Teats ID67660 for 0m Level 1

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سر شیشه نابی 2 عددی بدو تولد یک قطره Nuby Teats ID67660 for 0m Level 1 کد 12075 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سر شیشه نابی 2 عددی بدو تولد یک قطره Nuby Teats ID67660 for 0m Level 1 از سری سر شیشه های گرد و نچرال و ضد نفخ شرکت نابی است که برای شیشه های با دهانه ی بزرگ خود طراحی شده است. یکی از ویژگی های بازر سر شیشه های گرد شباهت آنها به سینه مادر می باشد و از این رو نوزاد راحت تر با آن ارتباط برقرار کرده و سرعیت تر می تواند آن را جایگزین سینه مادر نماید. سر شیشه های نابی از جنس سیلیکون بسیار نرم و مرغوب ساخته شده اند و فاقد هر گونه مواد سمی می باشند. سر شیشه ID67660 را می توان تا 3 الی 4 ماهگی برای کودک استفاده نمود . سوراخ سر شیشه با توجه به قدرت مکش نوزاد و گنجایش دهان او طراحی شده است و استفاده از سرشیشه های بزرگ تر می تواند خطر خفگی برای نوزاد به همراه داشته باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سر شیشه نابی 2 عددی بدو تولد یک قطره Nuby Teats ID67660 for 0m Level 1 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو سر شیشه نابی 2 عددی بدو تولد یک قطره Nuby Teats ID67660 for 0m Level 1 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سر شیشه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
سیلیکون
سایر توضیحات
برای نوزادان +0 ماهبسته دو عددیضد نفخ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم