برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سر شیشه دکتر براون 2 عددی 3 ماهه لول 2 دی 372 Dr Brown's Teats D372 for 3m Level 2

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سر شیشه دکتر براون 2 عددی 3 ماهه لول 2 دی 372 Dr Brown's Teats D372 for 3m Level 2 کد 11978 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سر شیشه دکتر براون 2 عددی 3 ماهه لول 2 دی 372 Dr Brown's Teats D372 for 3m Level 2 برای شیشه های دهانه بزرگ دکتر براون ساخته شده است. دکتر براون اولین کمپانی است که به تولید شیشه های ضد نفخ برای نوزادان و کودکان اقدام نموده و در سال های اخیر همواره در صدر محبوبیت بین مادران قرار داشته است. سر شیشه D372 فاقد BPA و مواد مضر می باشد و در ساخت آن از سیلیکون با کیفیت بالا استفاده شده است. طراحی سر شیشه دکتر براون D372  همانند سینه ی مادر می باشد و از این رو پذیرش آن توسط نوزاد راحت تر صورت می گیرد . همچنین بزرگ بودن قطر دهانه ی این شیشه ها علاوه بر سهولت در تهیه شیر امکان شستشوی راحت تر را نیز فراهم می نماید. سر شیشه D372 برای شیرخواران 3 ماه به بالا می باشد و سایز سوراخ سر شیشه نیز متناسب با قدرت مکش نوزاد طراحی شده تا از ورود بی رویه شیر جلوگیری شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سر شیشه دکتر براون 2 عددی 3 ماهه لول 2 دی 372 Dr Brown's Teats D372 for 3m Level 2 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سر شیشه دکتر براون  2 عددی 3 ماهه لول 2 دی 372 Dr Brown's Teats D372 for 3m Level 2 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سر شیشه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
سیلیکون
نوع محصول
سر شیشه
نوع سری
معمولی (گرد)
سایر توضیحات
3 ماه ، لول 2
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم