برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سر شیشه دکتر براون 2 عددی 6 ماهه لول 3 دی 382 Dr Brown's Teats D382 for 6m Level 3

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سر شیشه دکتر براون 2 عددی 6 ماهه لول 3 دی 382 Dr Brown's Teats D382 for 6m Level 3 کد 11977 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سر شیشه دکتر براون 2 عددی 6 ماهه لول 3 دی 382 Dr Brown's Teats D382 for 6m Level 3 سر شیشه ای ضد نفخ می باشد که در ساخت آن از هیچ گونه مواد سمی و مضر استفاده نشده است. دکتر براون برندی محبوب است که در سال 2017 برای سومین سال متوالی توانسته عنوان برترین کمپانی تولید انواع شیشه شیر را به خود اختصاص دهد. سر شیشه دکتر براون D382 از جنس سیلیکون بسیار باکیفیتی ساخته شده است و فاقد BPA می باشد. D382  را می توان برای شیشه های دهانه بزرگ دکتر براون استفاده نمود . از مزایای شیشه های دهانه بزرگ شستشوی آسان و سهولت در تهیه شیر می باشد و همچنین سر شیشه D382  به علت طراحی طبیعی مانند سینه مادر بسیار راحت از دیگر سر شیشه ها توسط کودکان پذیرفته می شوند. از آنجایی که بسیاری از مادران در سن شش ماهگی و به همراه اضافه شدن وعده های غذایی روزانه و جایگزینی آن با شیر ، اقدام به گرفتن فرزندانشان از شیر مادر می نمایند، لذا سر شیشه های نچرال و گرد با شیشه های دهانه بزرگ انتخابی بسیار مناسب تر خواهد بود. جنس سر شیشه D382 در مقابل دندان های کودکان بسیار مقاوم است و کودک می تواند بی هیچ دقدقه ای از آن استفاده نماید. همچنین سایز آن نیز متناسب با قدرت مکش دهان کودک طراحی شده و از ورود بی رویه شیر به دهان ممانعت می نماید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سر شیشه کودک دکتر براون 2 عددی 6 ماهه لول 3 دی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سر شیشه دکتر براون  2 عددی 6 ماهه لول 3 دی 382 Dr Brown's Teats D382 for 6m Level 3 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سر شیشه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
سیلیکون
نوع محصول
سر شیشه
نوع سری
معمولی (گرد)
سایر توضیحات
6 ماه ، لول 3
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم