برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سر شیشه دکتر براون 2 عددی 9 ماهه لول 4 دی 363 Dr Brown's Teats D363 for 9m Level 4

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سر شیشه دکتر براون 2 عددی 9 ماهه لول 4 دی 363 Dr Brown's Teats D363 for 9m Level 4 کد 11976 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سر شیشه دکتر براون 2 عددی 9 ماهه لول 4 دی 363 Dr Brown's Teats D363 for 9m Level 4 یکی از بهترین انتخاب ها برای کودکان شیرخوار می باشد. چرا که با طراحی ضد نفخ آنها از ورود هوا به معده کودک جلوگیری شده و از بروز مشکلاتی چون کولیک و نفخ جلوگیری می نماید. سر شیشه و شیشه های دکتر براون چند سالی است که در صدر محبوب ترین محصولات نوزاد و کودک قرار دارد و این کمپانی که خود نخستین مبتکر تولید شیشه های ضد نفخ می باشد ، همواره با تولید محصولات نوآورانه و با کیفیت خود در صدد است تا جایگاه خود را حفظ نماید. سر شیشه های جدید دکتر براون که با برچسب آبی رنگ به بازار عرضه شده است با استفاده از جدیدترین متدها ساخته شده و در سیلیکون آنها هیچ گونه مواد BPA و PVC وجود ندارد. سر شیشه D363 برای کودکان 9 ماه به بالا ساخته شده و قطر سوراخ خروجی آن متناسب با ظرفیت مکش دهان این کودکان طراحی شده است و همچنین جنس این سر شیشه ها از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند و نسبت به دندان کودک بسیار مقاوم هستند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سر شیشه نوزاد دکتر براون 2 عددی 9 ماهه لول 4 دی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سر شیشه دکتر براون  2 عددی 9 ماهه لول 4 دی 363 Dr Brown's Teats D363 for 9m Level 4 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سر شیشه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
سیلیکون
نوع محصول
سر شیشه
نوع سری
معمولی (گرد)
سایر توضیحات
9 ماه ، لول 4
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم