برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سرشیشه فیلیپس اونت بسته 2 عددی 4 قطره Philips Avent A634/27 Bottle Teats

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سرشیشه فیلیپس اونت بسته 2 عددی 4 قطره Philips Avent A634/27 Bottle Teats کد 11382 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سرشیشه فیلیپس اونت بسته 2 عددی Philips Avent A634/27 Bottle Teats از محصولات با کیفیت و مرغوبی است که برای کودکان شیرخوار طراحی شده است و یک وسیله بسیار لازم و ضروری است همانطور که می دانید وجود یک شیشه شیر برای کودک واجب است و هر شیشه شیر یک سرشیشه دارد که معمولا پس از گذشت یک مدت خراب می شوند و یا پوسیده می شوند و بهتر است برای جلوگیری از بیمار شدن کودک هرچند وقت یکبار سرشیشه ها تعویض شوند. سرشیشه فیلیپس اونت برای کودک بالای 6 ماه مناسب است که بر روی خود سوپاپ هایی دارد که با نحوه غدا خوردن کودک شما هماهنگ می شود یعنی با جریان بیشتر سوپاپ بیشتر باز می شود و سوپاپ تنها با سرعتی که کودک شما انتخاب می کند جاری می شود تا از زیاد شیر آمدن به داخل گلوی نوزاد و جاری شدن آب دهان جلوگیری شود. هم چنین دارای عملکرد ضد نفخ است و مانند یک محافظ از کودک شما محافظت می کند به طوریکه وقتی بر روی شیشه شیر قرار می گیرد هوا را به داخل شیشه می دهد و توسط سوراخ هایش اجازه نمی دهد که هوای اضافی به درون گلوی کودک شما برود و او را دچار دل درد و نفخ شدید کند. سرشیشه مدل A634/27 فاقد هرگونه مواد مضر و شیمیایی BPA می باشد و می توانید با خیال راحت از سرشیشه اونت استفاده کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سرشیشه فیلیپس اونت بسته 2 عددی 2 قطره Philips Avent A632/27 Bottle Teats دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سرشیشه فیلیپس اونت بسته 2 عددی Philips Avent A634/27 Bottle Teats را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سرشیشه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
سیلیکونی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم