برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سرشیشه فیلیپس اونت بسته 2 عددی 1 قطره Philips Avent A631/27 Bottle Teats

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سرشیشه فیلیپس اونت بسته 2 عددی 1 قطره Philips Avent A631/27 Bottle Teats کد 11378 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سرشیشه فیلیپس اونت بسته 2 عددی 1 قطره Philips Avent A631/27 Bottle Teats برای از بدو تولد کودک تا 6 ماهگی او مناسب است و می تواند به کاهش بیش از حد مکیدن، جاری شدن آب دهان کمک کند و با عملکرد ضد نفخی که که دارد باعث می شود که هوا به داخل شیشه جایگزین شود و موجب سلامت بیشتر، تغذیه ی بهتر و نق نق و نفخ معده ی کمتر نوزاد می شود.

برای راحت تر به دهان گرفتن کودک کمپانی اونت بر روی سرشیشه خود سوپاپ هایی قرار داده است که با نحوه غدا خوردن کودک شما هماهنگ می شود یعنی با جریان بیشتر سوپاپ بیشتر باز می شود و سوپاپ تنها با سرعتی که کودک شما انتخاب می کند جاری می شود تا از زیاد شیر آمدن به داخل گلوی نوزاد و جاری شدن آب دهان و ورود گاز به داخل گلوی نوزادجلوگیری کند.

علاوه بر ویزژگی هایی که گفتیم یک سرشیشه مناسب نباید دارای هرگونه مواد مضر باشد و به کودک آسیب برساند، سرشیشه فیلیپس اونت بدون BPA (بیسفنول), بدون لاتکس و هرگونه مواد مضر است و نیز به راحتی تمیز می شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سرشیشه فیلیپس اونت بسته 2 عددی 1 قطره Philips Avent A631/27 Bottle Teats دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سرشیشه فیلیپس اونت بسته 2 عددی 1 قطره Philips Avent A631/27 Bottle Teats را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سرشیشه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
سیلیکون
نوع محصول
سرشیشه شیر
وزن
0.024 کیلوگرم
عملکرد ضدنفخ
دارد
دسته
دارد
سایر توضیحات
طراحی سرشیشه : پهن، بدون BPA، مورد اعتماد مادران در طول سی سال
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم