برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

خمیر دندان کودک چیکو با عصاره توت فرنگی Chicco Strawberry Toothpaste 50ml

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید خمیر دندان کودک چیکو با عصاره توت فرنگی Chicco Strawberry Toothpaste 50ml کد 11251 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

خمیر دندان کودک چیکو با عصاره توت فرنگی Chicco Strawberry Toothpaste 50ml فاقد فلوراید و مواد نگه دارنده می باشد که به دندان های حساس کودک شما آسیب وارد نکند زیرا فلوراید برای کودکان سنین پایین بسیار مضر است و آن را بیمار و مسموم کرده و باید از آن دوری کنند پس حتما به این نکته توجه داشته باشید که خمیر دندانی که برای کودک زیر 2 سالتان استفاده می کنید حتما بدون فلوراید و مواد نگه دارنده باشد. طعم خمیر دندان چیکو بسار برای کودکان لذت بخش است چیکو دارای خمیری ژله ای مانند با طعم های مختلف تولید کرده که به کودک شما ذوق مسواک زدن بدهد و جعبه ی خمیر دندان توت فرنگی چیکو هم بسیار زیبا و کودکانه است که می تواند کودک شما را به مسواک زدن تشویق کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره خمیر دندان کودک چیکو با عصاره توت فرنگی Chicco Strawberry Toothpaste 50ml دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو خمیر دندان کودک چیکو با عصاره توت فرنگی Chicco Strawberry Toothpaste 50ml را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید خمیر دندان اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سایز
50 میلی لیتر
مناسب برای
مشترک
کشور سازنده
ایتالیا
سایر مشخصات
فاقد فلوراید و مواد نگه‌دارنده، مناسب برای تمیز کردن حفره‌های دندان، طعم ایده آل برای کودکان کم سن همراه با کلسیم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم