برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی اورال بی ویتالیتی برای دندان حساس Oral B Vitality 100 Sensi UltraThin D100.413.1

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی اورال بی ویتالیتی برای دندان حساس Oral B Vitality 100 Sensi UltraThin D100.413.1 کد 20123 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,983,000 تومان
موجود-دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی اورال بی ویتالیتی برای دندان حساس Oral B Vitality 100 Sensi UltraThin D100.413.1 از پرفروش ترین مسواک های برقی با موتور براون است که به خاطر سری های قابل تعویض و قدرت سفید کنندگی آن در سراسر دنیا محبوب است.

مدت زمان استفاده پس از شارژ در مسواک ویتالیتی برای دندان حساس 60 دقیقه است که دارا ی استند شارژ می باشد و پس از هر بار اتمام شارژ از مسواک را با اسنتد شارژ نمایید.

سری هایی با کارایی سری سفید کننده، سری برای تمیز کنندگی قوی، سری برای دندان های حساس و معمولی در این مسواک تعبیه شده و دارای دسته ضد آب است که بدون نگرانی از خیس شدن مسواک کار شستشوی مسواک را پس از اتمام مسواک زدن انجام دهید.

از ویژگی های قابل ذکرOral B Vitality 100 Sensi UltraThin D100.413.1 قابلیت تعویض سری، دارا بودن تایمر2 دقیقه ای است که از بین برنده قوی پلاک دندانی می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد مسواک اورال بی D100.413.1 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی مسواک برقی ارشاکو مسواک برقی اورال بی ویتالیتی برای دندان حساس Oral B Vitality 100 Sensi UltraThin D100.413.1 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
قابلیت تعویض سری
دارد
سری ها
سری سفید کننده، سری برای تمیز کنندگی قوی، سری برای دندان های حساس و معمولی
تایمر
دارد
منبع تغذیه
باتری
مدت زمان شارژدهی باتری
60 دقیقه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم